تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رهبر جمهوری‌خواه سنای آمریکا: سیاست خروج بایدن از افغانستان مایه تاسف است

رهبر جمهوریخواه سنای آمریکا گفت، تصمیم جو بایدن برای تخلیه تمام نیروهای رزمی باقیمانده آمریکا از افغانستان تا یازدهم سپتامبر "مایه تاسف" است و احتمالا موجب می‌شود تا طالبان کل این کشور را به دست بگیرد.

کد خبر: ۸۹۲۱۲
۱۰:۵۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

سنای آمریکا: سیاست خروج بایدن از افغانستان مایه تاسف است

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور میچ مک‌کانل، رهبر جمهوریخواه سنای آمریکا گفت: به اعتقاد من این تصمیم مایه تاسف است. ما طی یک سال حتی یک شخص را هم در مبارزه در افغانستان از دست نداده‌ایم... آنچه من نگران آن هستم، این است که تا پایان سال طالبان کنترل افغانستان را به دست بگیرد.

مک‌کانل گفت که تصمیم بایدن در کوتاه مدت مطلوب به نظر می‌رسد، اما او درباره خروج تمام متحدان آمریکا در ایساف هم که کلا نیروهایشان را از این کشور در همان زمان خارج می‌کنند، هشدار داد.

رهبر جمهوریخواهان سنا گفت: رئیس جمهور در کوتاه مدت با تیترهایی مواجه میشود که همه دوست خواهند داشت.... اکنون دو برابر نیروهای آمریکایی، نیروهای متحدان در افغانستان حضور دارند اما همگی آنها هم میروند. من به شدت نگرانم که اوضاع در افغانستان شبیه به آن چیزی شود که قبلا بود.

مک‌کانل گفت: دولت بایدن به این نتیجه رسیده است که زیاد درباره جنگ علیه ترور تبلیغ شده و می‌خواهد تا منابع را از آن طرف به سمت رقابت با چین و روسیه بکشاند. با این حال، جنگ علیه ترور قرار نیست به سادگی تمام شود، چون دولت آمریکا آن را رها می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی