تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

لودریان ۵ مه به لبنان می‌رود

دو منبع دیپلماتیک از سفر وزیر امور خارجه فرانسه به بیروت در روزهای آتی به منظور بررسی تداوم بحران سیاسی در این کشور، خبر دادند.

کد خبر: ۸۹۱۹۸
۱۰:۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

لودریان

دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، دو منبع مطلع از جزئیات امور اعلام کردند، ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه در پنجم ماه مه عازم لبنان خواهد شد و هدف از انجام این سفر دو روزه برگزاری نشست‌هایی با مقامات عالی رتبه در ششم همان ماه است.

سفارت فرانسه در بیروت نیز اعلام کرد، ژان ایو لودریان درخواست برگزاری نشست‌هایی با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و نبیه بری، رئیس پارلمان این کشور را داده است.

وزیر امور خارجه فرانسه پیشتر تصریح کرد که پاریس اقدامات علیه اشخاصی که موجب مانع‌تراشی در پیشبرد روند سیاسی لبنان شده‌اند را آغاز کرده است. فرانسه علیه مفسدان اقتصادی در لبنان نیز اقدامات مشابهی انجام خواهد داد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی