تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پایان دور مقدماتی لیگ آسیا ؛ حما«سه» ایرانی!

سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به عنوان پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

کد خبر: ۸۹۱۹۲
۱۰:۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

پرسپو.لیس استقلال

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: با مشخص شدن 8 تیم برای برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سمت غرب، ایران با سه نماینده همچنان موفق‌ترین کشور در این حوزه است. پس از بازی‌های شب گذشته، پرسپولیس و استقلال به عنوان سرگروه و تراکتور به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند و چیدمان رقابت در مرحله یک چهارم نیز این امید را همچنان زنده نگه‌داشته که احتمالا شانس حضور یک تیم ایرانی در فینال بیش از بقیه کشورهاست.

در مرحله یک چهارم نهایی که شهریور ماه برگزار می‌شود آبی‌های مشهور آسیا یعنی الهلال و استقلال برای چندمین بار به هم برخورد کرده‌اند، پرسپولیس به استقلال دوشنبه مواجه خواهد شد که هر دو سرخ‌پوش هستند و تراکتور نیز باید برای رویارویی با النصر عربستان تدارک ببیند که احتمالا با تعداد محدودی از تماشاگرانش میزبان تیم تبریزی است.

سه تیم ایرانی در شرایطی به مرحله بعد خواهند رفت که همچنان از شانس میزبانی محروم‌اند و مسائلی مثل کرونا، تحریم مالی ایران در عرصه بین‌المللی و مسئله حل نشده حق پخش تلویزیونی در ایران، مانع از همراهی خیل هواداران این 3 تیم با آنها خواهد شد. اگر شرایط عادی بود و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد نوبت به هواداران ایرانی می‌رسید که رکوردهای تازه‌ای برای فوتبال آسیا ثبت کنند.

با این همه سه تیم ایرانی در مرحله یک‌چهارم نهایی باز هم با تمام وجود برای به دست آوردن قهرمانی در آسیا بازی خواهد کرد و البته حضور سه‌گانه ایران در این مرحله، امیدواری و اعتماد به نفس زیادی را نیز به تیم ملی خواهد بخشید که خرداد ماه باید در بحرین 4 بازی سرنوشت‌ساز را برگزار کند و برای سومین بار پیاپی در تلاش است که راهی جام‌جهانی شود. موفقیت سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ثابت کرد که فوتبال ایران در خارج از خانه هم می‌تواند حماسه‌ساز شود، خصوصا در مورد تیم ملی که اهمیت فوق‌العاده‌ای برای همه مردم دارد حتی کسانی که هوادار فوتبال باشگاهی نیستند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی