تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فرماندار خبر داد

تولید واکسن ایرانی کرونا از اوایل تابستان در شرکت روناک دارو ساوه

فرماندار ساوه گفت: از اوایل تابستان امسال واکسن کرونا در شرکت روناک دارو ساوه تولید خواهد شد.

کد خبر: ۸۹۰۴۵
۱۰:۴۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

تولید واکسن ایرانی کرونادر ساوه

دیدارنیوز ـ علی میرزایی پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه در جریان بازدید معاون حقوقی و امور مجلس از شرکت داروسازی روناک دارو از دو واحد تولیدی در ساوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت روناک دارو که سابقه درخشانی در تولید دارو‌های ضد ویروس کرونا نظیر رمدسیویر دارد توانسته است با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان نسبت به تولید واکسن ایرانی کرونا از ابتدای تابستان اقدام کند.

وی بیان کرد: هم اکنون مراحل مطالعاتی و تحقیقاتی تولید واکسن کرونا در این شرکت در حال انجام است و پس از انجام تاییدیه‌های مربوطه وارد چرخه تولید انبوه خواهد شد.

فرماندار ساوه در ادامه گفت: تولید رنگ آستر خودرو در شرکت رنگ سازی محارسازان آریا نیز برگ زرین دیگری در افتخارات صنعتی و تولیدی ساوه به عنوان شهرستان محل استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات پیش روی تولید کنندگان نظیر کمبود نقدینگی و مواد اولیه گفت: در جریان بازدید معاون پارلمانی وزارت صمت مقرر شد جلسه‌ای به همین منظور در وزارتخانه تشکیل و موانع پیش روی تولید بررسی و برای برون رفت از آن چاره اندیشی شود.

میرزایی تصریح کرد: مانع زدایی از تولید تاکید رهبر معظم انقلاب و وظیفه همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی است و برای تحقق شعار سال باید همه وسط میدان باشند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت روناک دارو نیز گفت: این شرکت ۱۲ سال است که در پنج خط دارویی جامدات و محلولی با دو هدف ایجاد اشتغال و ارزآوری فعالیت دارد.

علی ملکی افزود: این شرکت تاکنون با ایجاد اشتغال برای هزار نفر در مجموعه‌های وابسته توانسته است بیش از ۶۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته باشد.

وی بیان کرد: محصولات خاص این شرکت در درمان بیماری‌هایی دیابت و تالاسمی و ناباروری مصرف دارد و با اخذ تاییدیه جهانی در شرایط کرونایی به عنوان چهارمین کشور جهان توانستیم داروی رمدسیویر در درمان کرونا را تولید و روانه بازار مصرف کنیم.

ملکی با اشاره به اینکه بیشترین ظرفیت تولید رمدسیویر ایران در روناک دارو تولید می‌شود، افزود: هم اکنون ظرفیت تولید این شرکت ماهانه ۸۰۰ هزار ویال و بسته به نیاز بازار است که از ابتدای شیوع تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار ویال تولید شده است و قرار است تا دو هفته آینده نیز ۶۰۰ هزار ویال دیگر تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی به ورود چهار خط تولید جدید با صرفه جویی ۵۰ میلیون یورویی در این شرکت اشاره کرد و گفت: هزینه خرید دستگاه‌های تولید چهار خط تولید دارو‌های جامد، نیمه جامد و محلولی بالاست که میزان اشتغال را افزایش خواهد داد و در صورت اعطای تسهیلات تولید، روند احداث این خطوط تولید تسریع خواهد یافت.

وی بیان کرد: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان قرار است از اوایل تابستان واکسن کرونا در این شرکت تولید و روانه بازار مصرف شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی