تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پاریس - سیتی/ برخورد غول‌های نفتی فوتبال جهان در نیمه نهایی

پاری سن ژرمن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان منچسترسیتی است.

کد خبر: ۸۸۸۲۳
۰۹:۰۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

پاریس - سیتی

دیدارنیوز - امشب یک جدال حساس بین دو تیم متمول  در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد.  منچسترسیتی و پاری سن ژرمن  دو تیم متمول با مالکان عرب به مصاف هم خواهند رفت.

پاری سن ژرمن در ۳ دیدار قبلی خودش برابر منچسترسیتی به ۲ مساوی و یک باخت رسیده است و طعم برد را نچشیده است. با این حال پپ گواردیولا نمی تواند حذف دردناک برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان را فراموش کند که مائوریسیو پوچتینو را روی نمکت خود داشت.

دو تیم در شرایط بسیار خوبی هستند. پاریس با حضور پوچتینو موفق به کنار زدن بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان شد و رقابت نزدیکی با لیل در لیگ فرانسه برای قهرمانی دارد. در طرف مقابل سیتی توانست دورتموند دیگر تیم آلمانی را کنار بزند و اوایل هفته با برتری برابر تاتنهام قهرمان جام اتحادیه شد تا اولین جام فصل را به دست بیاورد.

منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر است و دو برد تا قطعی کردن قهرمانی در لیگ فاصله دارد.

این دیدار تقابل دو ستاره جوان دو تیم نیز هست. فیل فودن هافبک جوان و خلاق سیتی که خیلی ها او را با پل گاسکویین مقایسه می کنند و کیلیان ام‌باپه، مهاجم گلزن پاریس تقابل جالبی با هم خواهند داشت.

دیدارهای برگشت هفته بعد برگزار می‌شود تا چهره فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی