تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

واکنش آمریکا به گزارش دیده‌بان حقوق بشر درباره رژیم صهیونیستی

واشنگتن در موضعی جانبدارانه گزارش دیده‌بان حقوق بشر درباره سیاست تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

کد خبر: ۸۸۸۱۷
۰۸:۴۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

واکنش آمریکا

دیدارنیوز - به نقل از القدس العربی، کاخ سفید به گزارش اخیر دیده‌بان حقوق بشر (مستقر در نیویورک) مبنی بر ارتکاب جنایت جنگی علیه فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

جن ساکی ، سخنگوی کاخ سفید در جریان کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد: "دیده‌بان حقوق بشر در گزارش خود گفته که مقامات اسرائیلی دو جنایت علیه بشریت یعنی آپارتاید و آزار و اذیت را درحق فلسطینیان مرتکب شده‌اند. این اصطلاح (آپارتاید که سازمان در بیانیه خود به کار برده است) دیدگاه ما را منعکس نمی‌کند."

 وی افزود: "ایالات متحده هر ساله تحقیقاتی را در مورد حقوق بشر انجام می‌دهد و گزارشی در این باره منتشر می‌کند اما وزارت امور خارجه هرگز اصطلاحی مانند این را به کار نمی‌برد."

وی در پاسخ به این سوال که "آیا موضع اسرائیل در مورد فلسطینیان با دیدگاه ایالات متحده در مورد حقوق بشر مغایرت دارد یا خیر " گفت: ایالات متحده می‌خواهد احترام به حقوق بشر در "اسرائیل"، کرانه باختری و نوار غزه را افزایش دهد. ما در حال بحث در مورد بسیاری از مسائل از جمله حقوق بشر با دولت اسرائیل هستیم.

ساکی همچنین اظهار داشت که انتظار می‌رود جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز چهارشنبه خود در کنگره به موضوعات مربوط به سیاست خارجی ، به ویژه چین بپردازد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی