تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یک فعال سیاسی: باید به جای فرد به برنامه رای داد

یک فعال سیاسی گفت: باید به برنامه ای که می تواند وضع فعلی را بهبود بخشد رای داد، باید به جای فرد به برنامه رای داد.

کد خبر: ۸۸۸۱۴
۰۸:۴۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

 باید به جای فرد به

دیدارنیوز - داریوش قنبری اظهار کرد: کاندیداهایی که می خواهند وارد عرصه انتخابات شوند، ابتدا باید هویت سیاسی خود را بیان کنند. داشتن هویت سیاسی مشخص و قابل قبول اولین شاخصه فردی است که می خواهد وارد عرصه انتخابات شود. مردم باید بر مبنای هویت سیاسی افراد جهت رای دادن به او تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه روند انتخابات در کشور ما بر مبنای انتخابات حزبی نیست. در کشورهایی که انتخابات حزبی است، مردم به جای رای دادن به فرد به حزب رای می دهند؛ یعنی دیدگاه ها و برنامه های مربوط به اداره کشور در ذات حزب و فعالیتش وجود دارد و مردم برنامه تدوین شده را انتخاب می کنند.

این فعال سیاسی گفت: به دلایل متعددی حزب به معنای واقعی در کشور ما وجود ندارد، اما بالاخره جبهه های سیاسی هستند که از احزابی با نگاه یک دست و واحد تشکیل شده اند. بر همین اساس است که گفتم قبل از هر چیز مشخص شدن هویت سیاسی در کشور ما بسیار مهم است.

وی سپس گفت: هر فردی که می خواهد کاندیدا شود باید برنامه و راه حل های خاص خود را برای اداره کشور داشته باشد. در واقع باید توان اجرایی کردن برنامه های جبهه سیاسی خود را داشته باشد .

قنبری گفت: در ارتباط با جریان اصلاحات این دوره شاهد یک تحول خوب و مناسبی هستیم و واقعا جبهه اصلاحات به دنبال حل مسائل کشور است.

وی سپس خاطرنشان کرد: کسی که آماده حضور در انتخابات می شود باید توان لازم را برای اداره کشور داشته باشد. برخی کاندیداهای سیاسی صرفا به طرح مشکل می پردازند در حالی که طرح مشکلات دردی را دوا نمی کند و یک شهروند عادی هم خیلی بهتر از کاندیداها مشکلات را می داند و بیان می کند. راه حل این مشکلات مهم است.

این فعال سیاسی گفت: مردم باید حواسشان باشد که آن جریان هایی که طرح مشکل می کنند لزوما برنامه لازم برای رفع مشکلات را ندارند. باید به برنامه ای که می تواند وضع فعلی را بهبود بخشد رای داد. باید به جای فرد به برنامه رای داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی