تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

استقلال صفر ـ الاهلی صفر؛ هدیه الشرطه پس فرستاده شد!

استقلال امشب در پنجمین بازی خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفته است.

کد خبر: ۸۸۸۰۶
۰۱:۰۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

گزارش زنده: استقلال صفر ـ الاهلی صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پس از پیروزی عجیب الشرطع عراق مقابل الدحیل قطر، بازی استقلال ایران و الاهلی عربستان حساس‌تر از قبل شده و برنده این مسابقه به صدر جدول صعود خواهد کرد. هر دو تیم 7 امتیاز دارند و امشب استقلال با لباس سفید به مصاف تیره‌پوشان عربستان رفته است. 

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب الاهلی: محمد العویس، عبدالله حسون ترمین، معتز الهوساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی، الویس ساریچ، نوح الموسی، سلمان المؤشر، عبدالرحمن غریب و عمر السومة

با توجه به اهمیت بازی میان دو تیم 7 امتیازی در این گروه، رویارویی استقلال و الاهلی خیلی زود گرم شد و دو تیم به محض شروع مسابقه در تلاش برای ایجاد برتری برآمدند.

اولین خطر مهم را مهدی قایدی به وجود آورد که روی پاس رو به جلوی وریا شوت زمینی خوبی زد اما گلر الاهلی راه را بر گل شدن آن بست.

در دقیقه 16 یک ضربه ایستگاهی برای الاهلی به دست آمد که این توپ را عبدالرحمن غریب به سمت دروازه استقلال شلیک کرد اما رشید مظاهری با جایگیری خوب این فرصت خطرناک را با مشت دور کرد.

بازی از دقیقه 25 هم گذشت اما هنوز هیچ خطای نابودکننده‌ای روی مهدی قایدی اتفاق نیفتاده! ظاهرا توصیه خبرنگار سعودی مورد توجه بازیکنان الاهلی قرار نگرفته است.

در دقیقه 25 یک شوت از پشت محوطه جریمه توسط عبدالرحمن غریب که رشید مظاهری آن را به خوبی مهار کرد.

سه دقیقه بعد ارسال خوب عبدالرحمن غریب به روی دروازه استقلال با ضربه سر عمر السومة همراه شد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

ارسال کرنر به روی دروازه استقلال در دقیقه 39 از بین مدافعان استقلال عبور کرد و به عبدالباسط هندی رسید که ضربه این بازیکن به تیرک دروازه مظاهری برخورد کرد و به درون زمین بازگشت. تا اینجا حملات خطرناک الاهلی بیشتر بوده است.

نیمه نخست بازی در حالی بدون گل به اتمام رسید که بازی رفت دو تیم گل‌های زیادی داشت اما شاید حساسیت بالای این مسابقه قدری تمرکز مهاجمان دو تیم را به هم ریخته باشد. در استقلال نیز غیبت شیخ دیاباته احساس می‌شود. با این وصف به نظر می‌آید در نیمه دوم اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. 

تا پایان نیمه اول این بازی هر سه تیم استقلال، الاهلی و الدحیل 8 امتیازی هستند در حالی که هنوز 45 دقیقه تا تغییر این اعداد فرصت باقی است. 

نیمه دوم

استقلال در آغاز نیمه دوم داریوش شجاعیان را به میدان فرستاد تا شاید در میانه میدان بیشتر صاحب توپ شود. با این حال الاهلی با پرس استقلال در زمین خودش قصد دارد جلوی حملات آبی‌های تهران را بگیرد. 

استقلال در فاصله دقیقه 50 تا 55 چند باری روی دروازه الاهلی حمله کرد اما فشار کافی برای باز شدن دروازه حریف وجود نداشت. استقلال سعید مهری را وارد زمین کرد و الاهلی نیز در دقیقه 60 دو تعویض انجام داد. 

الاهلی در دقایق 60 تا 70 چند بار دروازه استقلال را تحت فشار قرار داد و اگر رشید مظاهری واکنش‌های سریع و دقیق از خود نشان نمی داد الاهلی حتما به گل می‌رسید.

در دقیقه 70 بازی شیخ دیاباته وارد زمین شد تا به حرف و حذیث‌ها در مورد مصدومیتش پایان دهد. او برای گلزنی در پنجمین بازی‌اش نیز انگیزه زیادی دارد.

شوت سعید مهری در دقیقه 72 زوزه‌کشان از روی دروازه الاهلی به بیرون رفت.

پاس بلند روی دروازه الاهلی با برخورد شیخ و مدافع حریف به یک فرصت سوخته بدل شد. در 10 دقیقه پایانی ریگی و بابک مرادی هم به میدان آمدند تا شاید گره از بازی استقلال باز کنند و از فرصت باقی مانده استفاده کنند. قایدی اما از زمین بیرون رفت.

در 10 دقیقه پایانی هم دو تیم حملات متناوبی روی دروازه‌های یکدیگر داشتند اما خستگی و تحلیل رفتن بدنی در دو تیم مانع از ایجاد خطر جدی شد. داور ژاپنی نیز 4 دقیقه وقت اضلفی اعلام کرد اما در این زمان هم گلی به ثمر نرسید تا همه چیز در این گروه به شب پایانی دور مقدماتی موکول شود. 

طبق جدول AFC استقلال در صدر جدول ایستاده و به نظر می‌آید با کسب برتری محتمل مقابل الشرطه در بازی ششم، راه صعود ار برای خود باز کند. با این حال آبی‌ها امشب هدیه پلیس عراق را پس فرستادند و از فرصت خوب برای صدرنشینی نتوانستند بهره ببرند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی