تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اختصاصی دیدار

رد صلاحیت گسترده کاندیدا‌های شورای شهر؛ از اصلاح‌طلبان تا قالیبافی‌ها

اخباری که به دست دیدارنیوز رسیده حکایت از رد صلاحیت گسترده از میان اصلاح‌طلبان و نزدیکان محمد باقر قالیباف در مرحله اول بررسی صلاحیت‌های انتخابات شورای شهر تهران دارد.

کد خبر: ۸۸۷۷۴
۱۵:۰۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

شورای شهر تهران ردصلاحیت انتخابات

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: بر اساس اخباری که از منابع مطلع به دست دیدارنیوز رسیده است، در مرحله اول بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر تهران توسط هیئت‌های اجرایی، از میان اعضای فعلی شورای شهر تنها محمد علیخانی و مجید فراهانی تأیید صلاحیت شده‌اند. در رابطه با نتیجه بررسی صلاحیت افشین حبیب زاده و سید حسن رسولی نیز هنوز اخباری در دست نیست.

گفته می‌شود هئیت نظارت، نمایندگان اصلاح‌طلب را بر اساس مواد مربوط به اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه و نیز ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی رد صلاحیت کرده است.

این منبع آگاه همچنین خبر داد دو چهره سرشناس از نزدیکان محمدباقر قالیباف که سابقه عضویت در ادوار پیشین شورای شهر تهران را دارند نیز رد صلاحیت شده‌اند. همچنین چند مدیر شهری ارشد که از نزدیکان محمدباقر قالیباف هستند نیز رد صلاحیت شدند.

لازم به ذکر است، هیئت مرکزی نظارت که وظیفه بررسی صلاحیت کاندیدا‌های شورای شهر را بر عهده دارد ذیل مجلس شورای اسلامی تعریف می‌شود و از این رو، رد صلاحیت گسترده نزدیکان رئیس مجلس سؤالات بسیاری را به ذهن مخاطبان متبادر می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی