تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش تند محسن رضایی به فایل صوتی مصاحبه ظریف

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشته توئیتی به فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه واکنش نشان داد. 

کد خبر: ۸۸۷۳۴
۱۳:۰۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

 محسن رضایی

دیدارنیوز -  محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رشته توئیتی به انتشار فایل صوتی ظریف، واکنش نشان داد و نوشت: مردانِ میدان و مردانِ دیپلماسی هر دو می توانند فرزندان غیور ایران باشند. آقای ظریف بیش از هر سیاستمدار دیگری ناظر به نقش بی بدیل حاج قاسم  در پیشبرد استراتژی های ایران در مذاکرات مختلف بوده و عجیب است که ایشان حالا منکر حقیقتی شده که خود بیش از هر کسی بر آن واقف است.

 گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از  آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
وَمَا يَتَّبِعُ أَكْثَرُهُمْ إِلَّا ظَنًّا إِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِمَا يَفْعَلُونَ ﴿یونس۳۶﴾
و بيشتر آنها جز از گمان (و پندارهاي بياساس) پيروي نمي‏كنند (در حالي كه) گمان هرگز انسان را از حق بينياز نمي‏سازد (و به حق نمي‏رساند) خداوند به آنچه انجام مي‏دهند آگاه است.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی