تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پرسپولیس صفر ـ الوحده امارات ۱؛ در حسرت شماره ۵!

دور پنجم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا امشب با بازی پرسپولیس برابر الوحده برگزار می‌شود.

کد خبر: ۸۸۶۱۶
۱۹:۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

 پرسپولیس  الوحده

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بعد از کسب چهار برد در بازی‌های گذشته امشب پرسپولیس در برابر الوحده امارات به میدان رفته که به نظر می‌آید برای انتقام به خاطر شکست در بازی رفت و کسب امتیاز برای صعود به عنوان تیم دوم پا به میدان گذاشته است. در مقابل پرسپولیس تنها به یک امتیاز برای تثبیت صدرنشینی نیاز دارد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو

ترکیب الوحده: محمد الشامسی، لوکاس پیمنتا، فارس جمعه، عبدالله الکبری، نهیان عادل، عبدالله حمد، منصور الحربی، محمد برغش المنهالی، لی میونگ جو، عمر خربین، تیم ماتاوز

پرسپولیس با تغییراتی نسبت به بازی قبل وارد میدان شده و پس از به صدا درآمدن سوت آغاز توسط ایلگیز داور ازبکستانی باز هم با حمله کارش را آغاز کرد اما یک اتفاق همه چیز را تغییر داد.

گل اول الوحده: در دقیقه 5 تیم ماتاوز، مهاجم اسلوونیایی الوحده در کنار خط طولی زمین صاحب توپ شد، نفوذ سریعی از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس داشت و با روی پا شوت محکمی به زیر طاق دروازه پرسپولیس زد تا گل اول الوحده به ثمر برسد.

بعد از این گل پرسپولیس یکی دو دقیقه را به حالت بهت و حیرت گذراند اما به سرعت خود را پیدا کرده و حملات خود را آغاز کرد. 

در دقیقه 11 ارسال مهدی ترابی از روی کرنر سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم با ضربه سر مغانلو راهی اوت شد.

در فاصله دقایق 14 تا 18 پرسپولیس چند بار روی دروازه حریف خطر ایجاد کرد و چند کرنر زد که دفاع الوحده سرآسیمه آنها را دفع کرد.

 عمر خربین در دقیقه 35 با توپ‌گیری عالی در میانه زمین از سرخ‌پوشان به شکل غافلگیر کننده‌ای از میانه زمین شوت زد تا از جلو آمدن دروازه‌بان پرسپولیس استفاده کند، اما حامد لک توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

بازی دو تیم در 10 دقیقه پایانی نیمه نخست به تناوب روی دروازه‌ها با فرصت‌هایی همراه بود اما الوحده با دفاع نسبتا خوب و گاهی با توسل به خشونت بازیکنان پرسپولیس را نگه داشت. بازی در دقایق اضافه هم با تنش همراه بود اما در نهایت گلی به ثمر نرسید.

 

گزارش زنده: پرسپولیس صفر ـ الوحده امارات ۱

نیمه دوم

پرسپولیس با سه تعویض به نیمه دوم قدم گذاشت. نوراللهی، عالیشاه و شیری وارد میدان شدند تا با کمک بقیه بازیکنان نتیجه را برگردانده و پرسپولیس را شکست‌ناپذیر نگه دارند. سرخ‌ها به سرعت بازی تهاجمی خود را آغاز کردند و در 10 دقیقه اول نیمه دوم به دفعات توپ را به سمت دروازه الوحده آوردند.

چند کرنر پیاپی و نفوذهای شیری، عالیشاه و میدانداری نوراللهی، بازی را کاملا در اختیار پرسپولیس قرار داد اما دفاع چندلایه الوحده تا دقیقه 55 بسته نگه داشت.

در دقیقه 56 شوت ناگهانی احسان پهلوان به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه 64 اوت بلند وحید امیدی از سمت چپ زمین توسط مدافعان الوحده دفع شد که در ادامه شوت روی پای مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه ثمری نداشت و به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد پاس ترابی در محوطه جریمه منجر به پاس دقیق ازسوی پهلوان نشد. خطای منصور الحربی روی عالیشاه با کارت زرد همراه شد و ضربه کاشته سرخ ها هم بی‌نتیجه بود.

گل محمدی با بیرون کشیدن سید جلال و به میدان فرستادن عبدی پیکان هجومی خود را تکمیل کرد اما دفاع الوحده با چنگ و دندان از تک گل خود محافظت می کرد. حتی اخراج بازیکن تازه به میدان آمده الوحده نیز تاثیری بر عملکرد این تیم نداشت.

عمر خربین تک مهاجم الوحده نیز در 5 دقیقه پایانی با معطل کردن توپ در خط کناری زمین کمی وقت را تلف کرد در حالی که بازیکنان الوحده هم به کمک او نیامدند. 

در دقیقه 88 سانتر بلند روی دروازه الوحده با ضربه آرام عبدی نصیب الشامسی دروازه‌بان الوحده شد. کمی بعد باز هم سانتر عالیشاه به روی دروازه حریف راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

بازی در دقایق تلف شده نیز همچنان با عجله پرسپولیس برای جبران نتیجه و در عین حال حملات گاه و بیگاه الوحده همراه بود. باز هم سانتر شیری روی دروازه الوحده و از دست رفتن توپ. 

آخرین حمله پرسپولیس هم بی‌نتیجه ماند تا نخستین شکست پرسپولیس در این مسابقات رقم زده شود. پرسپولیس در بازی پنجم خود در دقیقه 5 گل خورد و تا نتواند برد دیگری را به شماره 5 قدیمی خود یعنی حمید جاسمیان تقدیم کند!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی