تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

از انتشار فایل صوتی ظریف، چه کسانی سود می‌برند؟

 در ماجرای انتشار فایل صوتی ظریف، صرفنظر از دزست یا غلط بودن اظهارات او، این پرسش مهم است که چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟

کد خبر: ۸۸۴۶۸
۰۹:۴۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

 فایل صوتی ظریف

دیدارنیوز - محمد مهاجری در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت:

افسران آگاهی هنگام مواجهه با یک جنایت، یک سوال راهبردی را مطرح می‌کنند:"چه کسی از این حادثه سود می‌برد؟ " پاسخ درست به این سوال، راه را برای رسیدن به هدف به سرعت هموار می‌کند.

 در ماجرای انتشار فایل صوتی آقای ظریف، صرفنظر از دزست یا غلط بودن اظهارات او، این پرسش مهم است که چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟

۱- در داخل کشور جناح ضدبرجام و مشخصا دلواپسان و پایداریچی‌ها از این اتفاق سود می‌برند. چون مرد اول برجام را می‌زنند و او را حتی از احتمال بسیارضعیف نامزدی در انتخابات محروم می‌کنند.

۲- در خارج کشور، مشخصا اسرائیل علاوه بر آنکه به اهداف ضدبرجامش می‌رسد، از شکرآب شدن روابط ایران و روسیه شاد می‌شود. اسرائیل که بار‌ها جاسوسی و ترور و خرابکاری هسته‌ای را در داخل کشور با موفقیت انجام داده حالا در فرایند اخیر یک امتیاز بزرگ  هم بدست آورده..

۳-جریان اپوزیسیون و براندازان از جمله سازمان منافقین به خاطر جنجال تازه، با دم شان گردو می‌شکنند.

سه جریان بالا از انتشار فایل سخنان وزیرخارجه منتفع شده اند. لازم نیست دنبال پرتقال فروش بگردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
اینهارسوایی خاینها دردنیاست که خداشماراروسیاه میکندوبخشی ازباطن پلیدتان رارومیکند البته حق دارید بترسیدولاپوشانی کنید چون بزودی نوبت شماهم خواهدرسید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی