تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

مصادیق مجرمانه محیط زیستی جدید در فضای مجازی اعلام شد

بند م تحت عنوان محتوای مجرمانه مرتبط با جرائم محیط زیستی به فهرست مصادیق محتوای مجرمانه اضافه شد.

کد خبر: ۸۸۲۹۳
۰۹:۵۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

قوه قضائیه محیط زیست

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در پی نامه شماره ۹۹/۳۶۹۴۱ مورخ ۹۹.۱۰.۱۷ موضوع مکاتبه فرمانده یگان حفاظت سازمان درمورد تقاضای قرار گرفتن برخی از جرایم مرتبط با محیط زیست در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، پیشنهادات قابل طرح سازمان در صد و بیست و سومین جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که به ریاست دادستان کل کشور تشکیل شد، مطرح و به شرح زیر به فهرست مصادیق محتوای مجرمانه در فضای مجازی اضافه شد:

۱. ترغیب دیگران به شکار و صید جانوران وحشی بدون پروانه در فضای مجازی (موضوع بند الف ماده ۱۲۶ قانون مجازات اسلامی و ماده ۱۰ قانون شکار و صید)

۲. ترغیب دیگران به شکار و صید در فصول و ساعات ممنوعه و یا از طریق غیر مجاز در فضای مجازی (بند الف ماده ۱۲۶ قانون مجازات اسلامی و بند‌های الف، ب، و ج ماده ۱۱ قانون شکار و صید)

۳. هرگونه عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آن‌ها بدون پروانه از طریق فضای مجازی (موضوع بند ج ماده ۱۰ قانون شکار و صید)

۴. خرید و فروش و صدور پرندگان شکاری از طریق فضای مجازی (موضوع تبصره ۲ ماده ۱۳ قانون شکار و صید)

۵. عرضه، فروش هر نوع ماهی و سایر آبزیان بدون اخذ پروانه (موضوع تبصره ۲ ماده یک لایحه قانون مجازات صید غیر مجاز از دریای خزر و خلیج فارس مصوبه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب)

۶. عرضه، فروش انواع ماهی‌های خاویاری و خاویار بدون اجازه شیلات در فضای مجازی (موضوع بند د ماده ۲۲ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی ماده ۲۲ قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبزی، ماده ۲ لایحه قانون مجازات صید غیر مجاز از دریای خزر و خلیج فارس)

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی