تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
معاون شهرسازی شهرداری تهران:

مصوبه خانه باغ با واقعیات شهر همخوانی ندارد

معاون شهرسازی و معماری شهر تهران گفت: متاسفانه تعداد خانه باغ‌ها پس از تصویب مصوبه خانه باغ، بسیار کم است و دلیل آن نیز وجود جریانی قدرتمند در ساخت و ساز در باغ‌ها است.

کد خبر: ۸۸۲۳۶
۱۶:۴۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

خانه باغ های تهران

دیدارنیوز ـ عبدالرضا گلپایگانی در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد سه ساله خود، در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد خانه باغ‌های ساخته شده پس از تصویب مصوبه خانه باغ، گفت: جریان قدرتمندی که در حاشیه ساخت و ساز باغ‌ها شکل گرفته، مربوط به بسیاری از کسانی است که خرید باغ و معامله‌های آن‌ها را با هدف ساخت برج باغ انجام داده‌اند.

وی افزود: قطعاً این باغ‌ها توسط کسانی که دنبال ساخت برج باغ بوده‌اند، خریداری شده لذا اصولاً باید ساخت و ساز در باغ‌ها رخ ندهد و اگر جلوی این کار گرفته شود یعنی آنچه قانون گذار به دنبالش بوده، به آن رسیده است.

معاون شهرسازی شهرداری تهران عنوان کرد: حال اینکه این هدف قانونگذار چقدر با واقعیت جامعه فاصله دارد، موضوع جدایی است.

وی تاکید کرد:، اما به طور کلی متأسفانه تعداد پروانه‌های خانه باغ‌ها پس از تصویب مصوبه خانه باغ بسیار کم و محدود بوده و شاید این امر بازنگری در ضوابط را اجرایی کند. اما این بازنگری هم با رویکرد حفظ باغات خواهد بود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی