تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

سیسی: بدون هیچ باج‌خواهی مانع نفوذ مهاجران به اروپا می‌شویم

رئیس جمهوری مصر اعلام کرد: ما مانع نفوذ مهاجران غیرقانونی به اروپا می‌شویم و به استفاده از آنها برای باج خواهی سیاسی و یا اقتصادی فکر نمی‌کنیم.

کد خبر: ۸۸۲۱۷
۱۷:۰۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

سیسی

دیدارنیوز - عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «دی ولت» خاطرنشان کرد، در حال حاضر حدود شش میلیون مهاجر در مصر زندگی می‌کنند و دولت مصر از سپتامبر ۲۰۱۶ مانع نفوذ غیرقانونی مهاجران به اروپا می‌شود.

وی در ادامه افزود: ما چیزی در مقابل از اروپا نمی‌خواهیم. ما حتی به فکر استفاده از آن برای باج خواهی سیاسی یا اقتصادی نیستیم.

عبدالفتاح سیسی همچنین تصریح کرد: رویکرد و شیوه جدیدی لازم است و مطمئناً شما نمی‌توانید از هر مهاجر غیرقانونی استقبال کنید و به اروپا پیشنهاد می‌کنیم که در سازماندهی مهاجرت قانونی مشارکت کند.

رئیس جمهوری مصر همچنین اظهار کرد: اروپا می‌تواند به ایجاد افق‌های اقتصادی در مصر؛ جایی که در آن بیش از یک میلیون جوان سالانه وارد بازار کار می‌شوند، کمک کند.

وی در پایان گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی امکان‌پذیر نیست مگر در صورتی که اروپا به ما در ساخت صنایع کمک کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی