تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
در نامه‌ای به وزیر کشور

نمکی خواستار توقف نقل وانتقال مسافر از هند به علت شیوع کرونای هندی شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر توقف نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان تاکید کرد.

کد خبر: ۸۸۱۵۹
۱۲:۵۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

نمکی توقف پروازهای هند

دیدارنیوز ـ به گزارش وبدا، سعید نمکی روز شنبه در نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی فضلی نوشت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، نظر به اینکه ویروس COVID-۱۹ در کشور هندوستان دچار موتاسیون بسیار خطرناک شده لذا ضروری است به نحو مقتضی نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از کشور مذکور متوقف گردد. خواهشمند است دستور فرمائید پیگیری لازم صورت پذیرد.

هند اکنون یکی از کشور‌های با شیوع بالای کرونا در جهان و بعد از برزیل دومین کشور از نظر تعداد مرگ و میر است. به طوری که در روز‌های گذشته تعداد موارد مرگ روزانه کرونا در این کشور به بالای ۲۶۰۰ نفر در روز رسیده است. تاکنون ۱۶ میلیون و ۶۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۳۴۵ هزار نفر جان باخته اند. گزارش‌های منتشر شده از هند حاکی از این است که بیمارستان‌های این کشور به شدت با کمبود جان و امکانات درمانی از جمله اکسیژن مواجه هستند و بسیاری از مردم این کشور از ترس کرونا برای تحویل اجساد درگذشتگان خود مراجعه نمی‌کنند.

با وجود شیوع بالای کرونا در کشور هند، همچنان پرواز‌های تهران به دهلی نو و بمبئی با ایرلاین‌های مختلف ادامه دارد.

سعید نمکی وزیر بهداشت ۱۴ فروردین امسال در پی افزایش شیوع کرونا در کشور ترکیه و قرمز شدن وضعیت این کشور در نامه‌ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بر ضرورت توقف یک هفته‌ای ایاب و ذهاب از طریق مرز‌های هوایی و زمینی با این کشور تاکید کرده بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی