تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کاردار روسیه به وزارت خارجه آمریکا احضار شد

سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا کاردار روسیه را بر سر آنچه "اقدامات بی‌ثبات‌کننده" می‌خواند، احضار کرد اما این مقام اتهامات مطرح شده را رد کرد.

کد خبر: ۸۸۱۰۵
۱۰:۴۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

کاردار روسیه

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این سفارتخانه در پیامی توییتری نوشت: امروز کاردار روسیه در جلسه وزارت خارجه آمریکا قویا ادعاهای بی‌اساس علیه روسیه، مبنی بر اقدامات بی‌ثبات‌کننده در سراسر منطقه اروپا – آتلانتیک را رد کرد.

پیشتر جان سالیوان، سفیر آمریکا در مسکو برای رایزنی به واشنگتن بازگشت که این اقدام به دنبال توصیه وزارت خارجه روسیه به او در بحبوحه بحران در روابط دوجانبه دو کشور صورت گرفت.

تنش‌ها هفته گذشته پس از آن بالا گرفت که آندری بابیش، نخست وزیر چک تصمیم گرفت ۱۸ دیپلمات روسیه را به ظن مداخله در انفجار یک کارخانه مهمات‌سازی در منطقه وربتیچ اخراج کند. مسکو با رد این اتهامات، در اقدامی تلافی‌جویانه ۲۰ دیپلمات جمهوری چک را اخراج کرد و همچنین ایالات متحده را به سازماندهی این اقدام علیه روسیه متهم کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی