تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانش‌آموزی «برایم بگو» تا آخر اردیبهشت

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری اولین جشنواره سراسری «برایم بگو» ویژە دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین۱۴۰۰ تعیین شده بود که تا آخر اردیبهشت ماه تمدید شد.

کد خبر: ۸۸۰۹۰
۰۹:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانش‌آموزی «برایم بگو» تا آخر اردیبهشت

دیدارنیوز: علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و  پرورش از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره دانش آموزی" برایم بگو" خبر داد و اظهار کرد: در اولین جشنواره سراسری «برایم بگو»، خاطرات روزگاران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از زبان بزرگتر‌ها برای دانش‌آموزان نقل و آثار در قالب تحقیق، تنظیم، تدوین و نگارش کتاب، تولید پادکست و ویدئوکست در حوزه خاطرات شفاهی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دریافت می‌شود.

وی پیش از این درباره جزئیات این جشنواره گفته بود: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این جشنواره کاری مشترک از معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی و حوزه هنری انقلاب اسلامی با مشارکت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و شبکه امید و شبکه پویا است.

رمضانی با بیان اینکه برگزیدگان استانی به عضویت باشگاه نویسندگان دانش‌آموزی در خواهند آمد و می‌توانند در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند، گفت: تقویت ارتباطات بین نسلی میان دانش‌آموزان و نقش‌آفرینان حوادث انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزایش صد برابری آثار ادبی و هنری مربوط به دفاع مقدس حسب تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شناسایی دانش‌آموزان دارای استعداد پژوهش و نگارش در حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی و تاریخ معاصر از جمله اهداف مدنظر است.

وی افزود: افتخارات ما، قهرمانان ما، شهیدان ما، رزمنده‌های ما، مساجد ما، شهر‌های ما، روستا‌های ما، محله ما، خانواده‌های ما، مدرسه‌های ما موضوعات جشنواره هستند و مهلت ارسال آثار با مراجعه به کانال" برایم بگو" در شبکه شاد تا پایان اردیبهشت ماه خواهد بود. همچنین مهلت تنظیم، تدوین و نگارش نهایی اثر، پس از طی دوره‌های آموزشی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ است و اعلام نتایج نهایی در تابستان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از ۲۴۳ دانش‌آموز که آثارشان برگزیده شده در تابستان ۱۴۰۰ تقدیر به عمل می‌آید، گفت: نحوه برگزاری مراسم اختتامیه حضوری یا غیرحضوری مبتنی بر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در استان خواهد بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی