تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

پرسپولیس ۴ ـ گوآ صفر؛ گوآ در حد گوام!

دیدار برگشت پرسپولیس در مقابل گوآ با تغییرات دو تیم نسب به بازی رفت برگزار شد.

کد خبر: ۸۸۰۶۰
۲۱:۴۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

 پرسپولیس  گوآ

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پس از کسب  ٩ امتیاز و صدرنشینی در گروه که خیال شاگردان گل‌محمدی را برای صعود تا حد زیادی راحت کرده، برای فرار از فشردگی بازی‌هااین تیم دست به تغییراتی زده و با چهره‌ای جدید برابر کوآ هند در بازی برگشت حاضر شده است.

اولین تغییر مربوط به دروازه است و بوژیدار رادوشوویچ اولین حضور آسیایی خود را بالاخره تجربه خواهد کرد. بوژیدار که طی فصول اخیر همواره پشت سر علیرضا بیرانوند قرار داشت و شماره یک تیم ملی فرصت بازی در آسیا را به او نمی‌داد، اکنون در دوره حضور حامد لک و بعد از گلایه‌ای که یحیی در نشست خبری نیز نسبت به دریافت گلش برابر گوآ داشت، اکنون فرصت بازی آسیایی را نیز به دست آورده و باید دید چه نمایشی مقابل این حریف خواهد داشت.

ترکیب پرسپولیس : بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، علی شجاعی، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو

ترکیب گوآ هند: ناوین کومار، ایوان گونزالز، لئاندرو دکونا، سانسون پریرا، الکساندر روماریو، خامز دوناکی، پرینستون رِبِلو، آمارجیت سینگ، رِدیم تلانگ، ایشان پاندیتا و دِوِندنرا مورگائوکار

بازی با سوت داور ژاپنی آغاز شد و با توجه به تغییرات دو تیم نسبت به بازی رفت طبیعی بود که بازی با احتیاط آغاز شود. بازیکنان جوان پرسپولیس با انگیزه زیادی  پا به این مسابقه گذاشته‌اند و از آن سو تیم گوآ نیز با حضور بازیکنان متفاوت قصد دارد به کسب امتیاز از این مسابقه و به خطر میزبانی، خود را در کورس صعود نگه‌دارد.

بازی تا دقیقه 20 با برتری نسبی پرسپولیس سیاه‌پوش ادامه داشت و حریف هندی هم با خطای زیاد و بازی فیزیکی سعی داشت مانع از ادامه برتری آنها شود.

بازی در شرایطی دنبال شد که در دیگر بازی این گروه، تیم فوتبال الریان قطر، ساعت ۱۹ به مصاف الوحده امارات رفت و در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اماراتی به پایان رسید. با این نتیجه الریان یک امتیازی و در قعر جدول گروه باقی ماند و الوحده هم به امتیاز هفتم خود رسید تا با تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم، به صعود امیدوار باشد. خریبین دقیقه ۷۰ تک گل الوحده را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 23 یک توپ در محوطه جریمه گوآ زیر پای مغانلو افتاد و شهریار هم بدون معطلی توپ را به گل اول باز تبدیل کرد تا از نظر روحی اوضاع پرسپولیس بسیار بهتر شود.

در دقیقه 30 یک ضربه کاشته در نزدیکی محوطه جریمه گوآ نصیب پرسپولیس شد که پاس ترابی با شوت بد سرلک به بیرون رفت.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه 40 دروازه‌بان بی‌روحیه و متزلزل گوآ روی پای عیسی آل‌کثیر رفت و داور اعلام پنالتی کرد. مهدی ترابی توپ را خلاف جهت به گل تبدیل کرد.

پرسپولیس ۴ ـ گوآ صفر

نیمه دوم

تنها دو دقیقه طول کشید تا دفاع بی‌رمق گوآ در مقابل موج اول حمله پرسپولیس مقاومت خود را از دست بدهد.

گل سوم پرسپولیس: نفوذ پرسپولیس از چپ و حرکت پا به توپ عرضی از عیسی آل‌کثیر با شوت او همراه شد و دروازه حریف هندی آسانتر از دو گل قبلی باز شود. 

گل چهارم پرسپولیس: در دقیقه 58 هم در پی یک ارسال از کرنر، مدافعان گوآ در دفع توپ تعلل کردند و کمال کامیابی‌نیا هم بلافاصله توپ را با نوک پا گل کرد.

با مصدومیت کاپیتان اسپانیایی تیم گوآ، حریف هندی پرسپولیس انگیزه خود را برای حمله و تغییر نتیجه از دست داده و پرسپولیس نیز که با این برد صعود خود را تقریبا مسجل کرده با آرامش بیشتری دنبال می‌کند.

در دقیقه 72 هم ضربه کاشته پرسپولیس روی دروازه گوآ با ضربه سر مهدی‌خانی به دیرک عمودی دروازه حریف هندی برخورد کرد.

بازی در 15 دقیقه پایانی در شرایطی ادامه یافت که دو تیم انرژی زیادی مصرف نکردند. پرسپولیس به هر حال برای دو بازی بعدی خود نیاز به انرژی کافی دارد و گوآ نیز چندان میلی برای گلزنی نداشت و بازی‌های بعدی هم تاثیری برای آنها نخواهد داشت.

شاید به همین خاطر بود گوآ 4 گل دریافت کرد و بیشتر شبیه گوام بود که در برابر تیم ملی زیاد گل خورد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی