تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سیدجلال جلوی جنجال بزرگ را گرفت

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با رهبری هم تیمی هایش مانع از جنجال در جریان بازی با گوا هند شد.

کد خبر: ۸۷۹۳۹
۱۳:۴۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

سیدجلال

دیدارنیوز - تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل گوا هند به پیروزی دو بر یک در هفته سوم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا رسید که محمدحسین کنعانی زادگان نتوانست یکی از دو پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند.

مدافع ملی پوش پرسپولیس قصد داشت پنالتی اول سرخ‌ها را که در دقیقه ۱۸ توسط عیسی آل کثیر به دست آمد بزند اما با مخالفت هم تیمی‌هایش روبرو شد تا یحیی گل محمدی سرمربی این تیم از مهدی ترابی بخواهد پشت توپ بایستد.

همین موضوع با واکنش تند کنعانی زادگان روبرو شد و او به حالت قهر به خط دفاعی سرخپوشان بازگشت که سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها وارد ماجرا شد و از کنعانی زادگان خواست تا قضیه را خاتمه دهد و دیگر حرفی از پنالتی نزند.

مهدی ترابی نیز پنالتی اول پرسپولیس را تبدیل به گل کرد اما کنعانی زادگان در شادی این پیروزی هم شرکت نکرد.

در ادامه این دیدار، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس گل دوم این تیم را در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند و کنعانی زادگان را که نزدیک او بود در آغوش گرفت تا با او خوشحالی‌اش را تقسیم کند.

احسان پهلوان در دقیقه ۴۰ در محوطه جریمه گوا هند نقش بر زمین شد تا داور بار دیگر به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کند.

اتفاقی که سبب شد کادر فنی سرخپوشان به همراه سیدجلال حسینی با توجه به اتفاقات مربوط به پنالتی اول، توپ را به کنعانی زادگان بدهند تا این مدافع پشت آن بایستد اما شوت محکم کنعانی زادگان به وسط دروازه گوا رفت تا «سینگ» آن را دفع کند.

پس از این پنالتی نیز سیدجلال حسینی باز هم نفر اولی بود که سمت کنعانی زادگان رفت و از او خواست تا تأسف نخورد و تمرکز خود را روی ادامه بازی بگذارد.

رهبری سیدجلال در زمین مسابقه شبیه به رفتاری بود که کریم باقری در جریان اخراج کنعانی زادگان مقابل فولاد در لیگ برتر فصل جاری انجام داد. اتفاقی که مانع از حاشیه‌های بیشتر برای مدافع ملی پوش پرسپولیس در لیگ برتر و همچنین دیدار با گوا هند شد.

کاپیتان پرسپولیس پس از پایان بازی نیز در کنار هم تیمی‌هایش به شادی پرداخت و از کنعانی زادگان خواست تا اتفاقات بازی را فراموش کند و خودش را برای دیدارهای فشرده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی