تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
تابلو بورس

امید به برجام در بورس نمایان شد

امروز سومین روز کاری بازار بورس در سال ۱۴۰۰ بود که در آن شاخص کل بورس روندی مثبت به خود گرفت. شاخص کل فرابورس نیز مثبت بود، اما شاخص هم‌وزن کماکان منفی بود.

کد خبر: ۸۷۴۹۶
۱۳:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۳۱ فروردین، شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس اندکی روند مثبت به خود گرفتند، اما شاخص هم‌وزن کماکان منفی بود. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۲۳ درصد صعود داشت و ۲ هزار و ۸۲۴ واحد رشد کرد و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۹ ایستاد. شاخص هم‌وزن با کاهش ۹۹ واحدی بر روی ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «شستا»، «وبملت»، «فملی»، «شپدیس»، «فارس»، «وتجارت» و «وپارس». شش نماد از این هفت نماد روندی مثبت داشتند.

نماد‌های «برکت»، «خودرو»، «شستا»، «وتجارت»، «خساپا»، «شپنا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «ذوب»، «بپیوند»، «شگویا»، «آریا»، «بگیلان»، «صبا» و «بجهرم» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۴۰ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۰ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۴ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۸۴ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «میدکو»، «ذوب»، «آریا»، «شگویا»، «زاگرس»، «بپارس» و «هرمز».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی