تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ترامپ: لازمه پیروزی نامزدهای جمهوری‌خواه، حمایت از ماست

دونالد ترامپ در اولین مصاحبه مهم از زمان خروج از کاخ سفید گفت، حزب محافظه‌کار که برخی می‌گویند بین وفاداران "مگا" (آمریکا را دوباره با عظمت کنیم) و محافظه‌کاران سنتی دو دسته شده است، باید پشت دستورکار مگا متحد شود تا بتواند کنگره را در ۲۰۲۲ و بعد از آن دوباره به دست آورد.

کد خبر: ۸۷۴۵۵
۱۱:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

ترامپ

دیدارنیوز - دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا به‌رغم خروج از کاخ سفید در اوایل امسال، جایگاه مستحکمی در میان حزب جمهوریخواه دارد. علاوه بر این، چندین قانونگذار و سیاستمدار جمهوریخواه هم از او و هم از دستور کار "آمریکا را دوباره با عظمت کنیم" (مگا) حمایت می‌کنند و به ویژه می‌توان به رون دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا که احتمال دارد برای ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری شود، اشاره کرد.  

شان هنیتی، مجری فاکس نیوز در مصاحبه‌ای که شامگاه دوشنبه منتشر شد، پرسید: آیا این باید اکنون دستورکار حزب جمهوریخواه باشد؟ آیا کسی که بخواهد برای مجلس نمایندگان یا سنا نامزد شود باید دستورکار شما را دنبال کند و برای چیزهایی بجنگد که شما در دوره چهار ساله ریاست جمهوری خودتان جنگیدید؟

ترامپ در پاسخ گفت: اگر آنها بخواهند پیروز شوند، بله.

او ادامه داد: ما حزب جمهوریخواه را گسترش داده‌ایم. اگر شما می‌خواهید که پیروز شوید و پیروزی بزرگی هم به دست آورید، باید این کار را انجام دهید. باید برای این کار اقدام کنید.

انتشار مصاحبه ترامپ چند روز پس از آن انجام می‌شود که این رئیس جمهوری سابق آمریکا در حال صرف شام با رون دی‌سانتیس، فرماندار جمهوریخواه فلوریدا دیده شد. شامگاه شنبه مراسم سالانه جمهوریخواهان برای جمع‌آوری کمک مالی در تفرجگاه مارالاگوی ترامپ برگزار شد.

در حالی که ترامپ هنوز رسما درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی نکرده است، این رئیس جمهور سابق در حال وقت گذرانی با بسیاری از جمهوریخواهان سرشناس به ویژه دی‌سانتیس و کریستی نوئم، فرماندار جمهوریخواه داکوتای جنوبی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی