تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پیش‌درآمد «مکس دیوانه» در راه است

ساخت پیش‌درآمد مجموعه اکشن «مکس دیوانه» با بازی «کریس همسورث» و «آنیا تیلور جوی» کلید خورد.

کد خبر: ۸۷۴۴۵
۱۰:۴۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

پیش‌درآمد «مکس دیوانه» در راه است

دیدارنیوز ـ به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این پیش‌درآمد سینمایی فیوریوسا (Furiosa) نام دارد و اواسط سال ۲۰۲۳ میلادی اکران می‌شود. فیوریوسا در استرالیا فیلمبرداری خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود به بزرگترین فیلمی که تاکنون در این کشور ساخته شده، تبدیل شود.

بازیگران و عوامل این فیلم حین فیلمبرداری به بخش‌هایی از نیو ساوت ولز در کشور استرالیا سفر خواهند کرد، از جمله شهر بروکن هیل که به عنوان لوکیشن معمول صحنه‌های پساآخرالزمانی فیلم‌های مکس دیوانه مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ در آخرین قسمت از مجموعه مکس دیوانه که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، بیشتر صحنه‌ها در کشور کویری نامیبیا فیلمبرداری شدند، زیرا در اثر بارش‌های خارج از فصل، بخش بیابانی نیو ساوت ولز به طرز غیرمعمولی سرسبز شده بود.

آنیا تیلور جوی، ستاره سریال گامبی وزیر، در پیش درآمد مکس دیوانه نقش جوانی شخصیت فیوریوسا را بازی می‌کند که در نسخه سال ۲۰۱۵ با بازی شارلیز ترون به مخاطبان معرفی شد.

جورج میلر که با همکاری بایرون کندی ساخت مجموعه مکس دیوانه را در سال ۱۹۷۹ با بازی مل گیبسون استارت زد، کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

مجموعه فیلم‌های اکشن و پساآخرالزمانی مکس دیوانه روایتگر داستان یک افسر پلیس انتقام‌جو در آینده پساآخرالزمانی استرالیاست که می‌کوشد گروهی از موتورسواران بی‌رحم را به سزای اعمالشان برساند.

مکس دیوانه: جاده خشم چهارمین قسمت از این مجموعه سینمایی که در سال ۲۰۱۵ با بازی تام هاردی و شارلیز ترون اکران شد، در ۱۰ شاخه جوایز اسکار نامزد شد و ۶ جایزه به خانه برد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی