تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
سخنگوی دانشگاه آزاد اعلام کرد

آزمون جامع دکتری در موعد مقرر برگزار می‌شود

سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام کرد که این آزمون در زمان مقرر برگزار می‌شود.

کد خبر: ۸۷۳۸۹
۰۸:۴۵ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

آزمون دکتری دانشگاه آزاد

دیدارنیوز ـ مهندس احمد حیدری در گفتگویی اظهار کرد: برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی، تا این لحظه، بر اساس زمان مقرر برگزار خواهد شد و گمانه‌زنی‌های منتشر شده مبنی بر حذف این آزمون نادرست است.

وی افزود: البته با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر به حداقل رساندن جابجایی دانشجویان به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ و شرایط شیوع کرونا در خرداد ماه، تصمیم‌گیری‌های لازم انجام خواهد شد و قطعا برگزاری آزمون به شرایط آن موقع بستگی خواهد داشت، ولی تا این لحظه برگزاری آزمون دستخوش تغییری نشده است.

لازم به ذکر است: بر اساس بند‌های «شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، آزمون جامع در تمام رشته‌ها استانی بوده (به استثنای واحد‌های ویژه مستقل) و به صورت حضوری و در قالب طرح تعاون (در واحد مرکز استان یا سایر واحد‌های استان) از تاریخ ۱ تا ۱۳ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بخش شفاهی آزمون جامع نیز با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی محل تحصیل یا غیر حضوری از طریق سامانه‌های آموزشی مورد تایید دانشگاه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کنکور دکتری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی