تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

جهانپور: قیمت دارو تا فروردین ماه سال آینده تغییر نخواهد کرد

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: امسال قیمت داروها در خردادماه مشخص شده است و تا پایان امسال با همان قیمت ها ارائه می شود.

کد خبر: ۸۷۱۹
۱۱:۵۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - کیانوش جهانپور ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: قیمت داروها تا فروردین ماه سال آینده تغییر نخواهد کرد.

وی از کمبود روزانه ۵۰ تا ۶۰ قلم دارو خبر داد و افزود: روزانه لیستی از کمبود دارو در سطح کشور ارائه می شود که هر روز متغیر است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: بسیاری از داروهایی که کمبود آن اعلام می شود، نوع داخلی و خارجی آن وجود دارد و تنها اعلام می شود که یک برند خاص از آن دارو وجود ندارد.

وی با اظهار اینکه مردم نگرانی بابت کمبود دارو نداشته باشند، گفت: امروز مردم دچار ترس و نگرانی از بابت کمبود دارو شدند و همین مسئله سبب شده که شاهد هجوم مردم به داروخانه ها و خرید اضافی باشیم.

جهانپور اضافه کرد: این مسئله سبب شده که در توزیع دارو دچار محدودیت و کنترل شویم.

وی با بیان اینکه اگر چه امروز با کمبود دارو مواجهیم اما بحران دارو نداریم، گفت: وظیفه ما این است که همه داروهای مورد نیاز را تأمین کنیم و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در حوزه عملکرد سازمان غذا و دارو و استاندارد اظهار داشت: سازمان غذا و دارو در حوزه‌های اختصاصی کار خود را انجام می‌دهد اما سازمان غذا و دارو و استاندارد به گونه‌ای عمل می‌کنند که اگر هر کدام در مسأله‌ای ورود کند سازمان دیگر آن را می‌پذیرد؛ این دو سازمان در راستای یکدیگر و برای خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی