تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
تابلو بورس

رنگ بورس، سرخ و سیاه به رنگ نقشه کرونا

در روز‌های اوج همگیری کرونا، شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس منفی بود و رنگ نقشه بورس به مانند رنگ نقشه کرونا ایران سرخ و سیاه بود.

کد خبر: ۸۷۱۵۳
۱۳:۴۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۹ فروردین، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۷۳ درصد نزول داشت و ۹ هزار و ۴ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۷۸ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۹۰۱ واحدی بر روی ۴۳۲ هزار و ۴۵۸ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «وپارس»، «فارس»، «کچاد» و «شپنا». تمام این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «ساراب»، «اپال»، «سیتا»، «بوعلی»، «وبملت»، «شستا» و «وپارس» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «بگیلان»، «آریا»، «غگیلان»، «صبا»، «بپارس»، «تسه ۹۹۱۲» و «اعتلا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۶ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۲۰ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۴۵۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۸۶۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۶۰ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۸۲۰ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «صبا»، «هرمز»، «زاگرس»، «مارون»، «ومهان» و «شگویا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی