تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان: تاکنون خسارتی از زمین لرزه در خوزستان اعلام نشده است

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به وقوع زمین لرزه در بندر گناوه خوزستان گفت: تاکنون خسارتی از این زمین لرزه در استان خوزستان گزارش نشده است.

کد خبر: ۸۷۱۳۷
۱۳:۰۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

زلزله گناوه

دیدارنیوز ـ شهاب صدیقی روز یکشنبه در گفتگویی اظهار داشت: پس از وقوع این زمین لرزه بلافاصله به همه فرمانداران و واحد‌های امدادی و عملیاتی سطح استان اعلام آماده باش شد.

وی با اشاره به این که این زمین لرزه در نقاط مختلف استان به ویژه شهر‌های هم مرز با استان بوشهر احساس شد بیان کرد: تا لحظه مخابره این خبر گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: تیم‌های ارزیابی در حال بررسی مناطق مختلف هستند تا اگر موارد خاصی وجود دارد برای رسیدگی گزارش کنند.

لازم به ذکر است: حوالی گناوه در استان بوشهر ساعت۱۱:۱۱ صبح امروز کانون زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر بود که پس لرزه‌های متعددی داشت و بسیاری از شهر‌های استان‌های همجوار را هم به لرزه درآورد.

پس از زمین لرزه صبح، مرز استان‌های فارس و بوشهر، حوالی بندر گناوه چند بار دیگر هم کانون پس لرزه‌هایی با قدرت ۴.۵، ۴.۴، ۳.۵قرار گرفت.

منبع: ایرنا
برچسب ها: زلزله
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی