تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
با حکم وزیر بهداشت

بازرس و ناظر ویژه وزیر بهداشت در واکسیناسیون کرونا منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی دکترمحمدحسین حیدری، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت را به عنوان بازرس و ناظر ویژه خود در امر واکسیناسیون کووید ۱۹ منصوب کرد.

کد خبر: ۸۷۰۹۲
۱۱:۲۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

بازرس و ناظر ویژه وزیر بهداشت در واکسیناسیون کرونا

دیدارنیوز ـ بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن حکم دکتر سعید نمکی خطاب به دکترمحمدحسین حیدری آمده است: «با توجه به اهمیت واکسیناسیون گروه‌های هدف منطبق بر سند ملی واکسیناسیون COVID-۱۹، به جنابعالی مأموریت داده می‌شود تا به عنوان بازرس و ناظر ویژه از طرف اینجانب موارد زیر را پیگیری فرمایید:

۱-نظارت مستمر بر کلیه موارد مربوط به تعداد و ثبت و ضبط آن‌ها در سامانه‌های تعریف شده و همچنین الصاق برچسب و کد رهگیری، توزیع برحسب لیست‌های صادره، تحویل به مراکز استان، شبکه‌ها و مراکز تزریق، تطبیق مشخصات گیرندگان واکسن با اولویت‌های تعریف شده، ثبت کلیه موارد در سامانه TTAC و سیب و یا دیگر سامانه‌های جایگزین در استان‌هایی که غیر از سامانه سیب استفاده می‌کنند و همچنین معدوم نمودن پوکه‌ها طبق صورتجلسه تنظیمی.

۲-حل مشکلات اجرایی فی مابین معاونت‌های بهداشت، درمان، سازمان غذا و دارو و دیگر دستگاه‌ها جهت تسریع در اجرای پروژه.

۳-تسریع در افزایش مراکز تزریق با هماهنگی معاون محترم بهداشت، سازمان بسیج و دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانند مساعدت نمایند.

۴-برخورد قانونی و محکم با هرگونه سوءاستفاده و عدم رعایت اولویت‌ها و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح.

۵-ارائه گزارش روزانه از تعداد تزریق، توفیق‌ها و یا کاستی‌های احتمالی به اینجانب که در این راستا حضور مستمر جنابعالی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور اهمیت دارد. ضروریست داشبورد مدیریتی جهت نظارت مستمر و روزانه اینجانب با هماهنگی جناب آقای دکتر داودی برقرار شود.

بدیهی است، کماکان مسئولیت اصلی تزریق و پایش برنامه نظارت تخصصی با معاون محترم بهداشت و نظارت و پایش علمی و تحقیقاتی برند‌های مختلف با معاون محترم تحقیقات و فناوری خواهد بود.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی