تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
تابلو بورس

سقوط شاخص کل بورس به اندازه ۹ هزار واحد

آغاز آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۰ با ادامه روند نزولی بورس همراه بود و شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس با سقوط مواجه شدند.

کد خبر: ۸۶۹۲۵
۱۳:۲۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۸ فروردین، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۷۷ درصد نزول داشت و ۹ هزار و ۶۳۴ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۲۳ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۱۲۱ واحدی بر روی ۴۳۳ هزار و ۳۳۶ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «فارس»، «کچاد»، «شیران» و «شپنا».

نماد‌های «فملی»، «اپال»، «ستیا»، «بوعلی»، «ساراب»، «شستا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «بگیلان»، «آریا»، «بپارس»، «غگیلا»، «بپیوند»، «صبا» و «تسه ۹۹۱۲» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۵ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۴۹ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز بیش از۴۹۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۷۰ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۸۸۰ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «هرمز»، «زاگرس»، «صبا»، «شگویا»، «ذوب» و «ومهان».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی