تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

حضرتی: اگر هر روز ساز استیضاح را کوک کنیم، کاری پیش نمی‌رود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ اگر هر روز و هرهفته در مجلس استیضاح داشته باشیم کاری پیش نمی‌رود.

کد خبر: ۸۶۷۶
۰۹:۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - الیاس حضرتی درباره استیضاح‌های پی در پی وزرای دولت دوازدهم و اینکه در این شرایط چه تاثیری می‌تواند داشته باشد،‌ گفت: من با ادامه استیضاح‌ها مخالفم.

وی ادامه داد: مجلس قبل از عید ۳ استیضاح داشت که رأی نیاورد، بعد از تعطیلات نوروز هم ۲ استیضاح به صحن آمد که رأی آورد معتقدم درحال حاضر همین تا ۵ الی ۶ ماه دیگر کافی است تا ببینیم داستان چه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر هر روز و هر هفته بخواهیم ساز استیضاح را کوک کنیم کاری پیش نمی‌رود، بیان کرد: اینگونه عملکرد هم برای مجلس خوب نیست هم برای دولت.

وی خاطرنشان کرد: درست است که گاهی اوقات نسبت به عملکرد برخی از وزرا انتقاد داریم اما بالاتر از همه باید ثبات، آرامش و اطمینان خاطر در وزرا وجود داشته باشه تا بتوانند به کارهایشان برسند.

حضرتی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها مطرح می‌کنند در حال حاضر یک نوع لج و لجبازی بین دولت و مجلس شکل گرفته و به همین دلیل  که مجلس ساز استیضاح‌ها را کوک کرده و اگر وزیری به مجلس بیاید قطعا استیضاح می‌شود، بیان کرد: خیر چنین چیزی نیست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی