تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد

با حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سید امیر محمد مرتضویان به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب شد.

کد خبر: ۸۶۶۲۹
۱۵:۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، طی حکمی از سوی دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه دکتر مرتضویان به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است:

"پیرو ابلاغ سرپرستی شماره ۱۰۰/۹۲۷۲ مورخ ۱۳۹۹/۹/۱۲ و با توجه به مصوبات جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۱ شورای عالی انستیتو و به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان " رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه" منصوب می‌شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم. "

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر مرتضویان دانش آموخته دکترای علوم و مهندسی صنایع غذایی، گرایش تکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی با مرتبه استادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

دکترای علوم و مهندسی صنایع غذایی باگرایش تکنولوژی مواد غذایی، عضو شورای مشورتی غذا در سازمان غذا و دارو، عضو شورای حمایت از فناوری و شرکت­های دانش­بنیان در سازمان غذا و دارو، معاون آموزشی دانشکده و انستیتوی تغذیه و صنایع غذایی کشور، مدیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم­پزشکی شهید بهشتی­پزشکی شهیدبهشتی، عضو شورای آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی، عضوشورای سیاست‌گذاری کمیته‌ی تحقیقات دانشجوییکشوری در وزارت بهداشت و مشاور علمی سازمان غذا و دارو در حوزه لبنیات و مواد غذایی فراسودمند از جمله سوابق اجرایی و علمی دکتر مرتضویان است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی