تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

تا ساعاتی دیگر، شب تمام فوتبالی از آسیا تا اروپا

امشب هواداران فوتبال در ایران باید حدود ۷ ساعت از زمان خود را برای تماشای ۵ مسابقه فوتبال جذاب و حساس خالی کنند.

کد خبر: ۸۶۴۱۵
۱۳:۴۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

تا ساعاتی دیگر، شب تمام فوتبالی از آسیا تا اروپا

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: برای طرفداران فوتبال، امروز یعنی ۲۵ فروردین مترادف با ماراتون مسابقات فوتبال مهم و هیجان‌انگیز خواهد بود و هواداران فوتبال داخلی و خارجی در حدود ۷ ساعت متوالی می‌توانند از تماشای جادوی توپ در مستطیل سبز سیراب شوند.

پرسپولیس ـ الوحده

 از ساعت ۱۹ عصر امروز و با آغاز لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در شهر گوآ در هندوستان، افتتاحیه حضور ۴ باشگاه ایرانی در این مسابقات را در مقابل الوحده امارات برگزار خواهد کرد. سرخ‌ها در هوای گرم این جزیره و زیر درختان نخل تمرینات خود را پیگیری کرده‌اند و برای مواجهه با تیم اماراتی لحظه‌شماری می‌کنند. نایب قهرمان فصل گذشته ACL، تنها سعید آقایی را به دلیل کرونا در اختیار ندارد و با تمام قوا منتظر الوحده‌ای است که از طریق بازی پلی‌آف به مسابقات گروهی رسید. این بازی از شبکه ۳ سیما با گزارش محمد سیانکی پخش می‌شود.

تا ساعاتی دیگر، شب تمام فوتبالی از آسیا تا اروپا

 

تراکتور ـ پاختاکور

بازی تراکتور و پاختاکور از گروه A مسابقات نیز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و دومین نماینده ایران در عربستان به مصاف موفق‌ترین تیم ازبکستان می‌رود. این سومین رویارویی تراکتور با حریف ازبک است و به نظر می‌آید با توجه به موفقیت پاختاکور در فصل قبل این رقابت‌ها، تیم تبریز کار سختی برای به دست آوردن برد خواهد داشت. این مسابقه هم به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

فولاد ـ السد

فولاد پس از برد قاطع مقابل العین امارات حالا در عربستان و در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، باید در نخستین رویارویی به مصاف تیم سرحال و خطرناک السد قطر برود. رویایرویی جواد نکونام با ژاوی قطعا مهم‌ترین دوئل امشب خواهد بود. مسابقه‌ای که ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

لیورپول ـ رئال مادرید

بازی بسیار حساس لیورپول ـ رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود که به دلیل انگیزه‌های انتقامی لیورپول و تلاش برای جبران باخت در بازی رفت، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این بازی به شکل مستقیم از شبکه ۳ پخش خواهد شد و نیمه اول آن با نیمه دوم بازی فولاد  ـ السد همزمان است.

دورتموند ـ منچستر سیتی

دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز بین دورتموند و منچستر سیتی برگزار خواهد شد که این مسابقه نیز قطعا صحنه رویارویی دو مربی بزرگ و ستارگان داخل میدان خواهد بود. این مسابقه رأس ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود، اما از آنجایی که نیمه اول آن با نیمه دوم بازی فولاد و السد همزمان است و بازی فولاد از شبکه ورزش پخش خواهد شد، ظاهرا تنها نیمه دوم این مسابقه از شبکه ورزش پخش خواهد شد.   

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی