تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش‌ها به صف واکسینه کرونا برای بیماران خاص/ «چرا سایتی برای نوبت‌دهی طراحی نشده؟»

واکسیناسیون کرونا بیماران خاص از ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده است. بررسی‌ها از وضعیت روند واکسیناسیون آن‌ها نشان داد بیماران باید برای دریافت واکسن کرونا در صف بمانند.

کد خبر: ۸۶۴۱۴
۱۳:۳۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

واکنش‌ها به صف واکسینه کرونا برای بیماران خاص

دیدارنیوز ـ واکسیناسیون کرونا بیماران خاص از ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده است. حالا، اما با گذشت چند روز بیماران باید برای دریافت واکسن کرونا در صف بمانند. برخی نیز نوبتشان نمی‌رسد و باید برای زمان دیگری ثبت‌نام کنند.

برخی از بیماران این نگرانی را دارند در همین صف وشلوغی گرفتار کرونا شوند و برخی نیز نگران هستند که واکسن کرونا به آن‌ها نرسد. برای دریافت واکسن کرونا لیستی از بیماری‌ها و نیز بیمارستان‌ها منتشر شده است که با توجه به این لیست بیماران می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

پس از پیگیری‌های تجارت‌نیوز برای بررسی این وضعیت، برخی از بیماران گفتند واکسن چینی کرونا را دریافت کرده‌اند و برخی نیز گفتند در نوبت دریافت هستند. همچنین با انتشار این گزارش بسیاری از مخاطبان تجارت‌نیوز به آن واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از نظرات آن‌ها را می‌خوانید:

«من جزو پرخطرهام. الان چند روزه کرونا گرفتم و باید ببینم زنده می‌مونم یا نه. عزیزامون دارن پرپر می‌شن و ما فقط داریم زجر می‌کشیم، چون پول نیست واکسن بخریم. چون بایدحتما صبر کنیم تا ایرانیش بیاد.»

«بیمارستان مناسب برای تزریق واکسن کرونا برای بیماران سرطانی نیست لطفا به مراکز بهداشت واگذار کنید ما بیماران سرطانی هزار جور بدبختی داریم.»

«مسئولان مانند والدین هستند و باید مقدمات و تهیه امکانات منزل را به نحواحسن انجام دهند. حال زمانی که پدری نتواند نان وداروی فرزندش را فراهم کند آنوقت پدر را باید چکارکرد که فقط به فکر تامین نان همسایه هستند؟»

«چه موقع و کی مدیریت کشور سعی و تلاش خواهد کرد صف را در ایران از بین ببرد. کار سختی است که نمی‌توانید انجام دهید؟ دیگه برای زدن واکسن هم باید صف باشد؟ خسته شدیم اینقدر در صف‌های مختلف عمرمان تلف شد.»

«چرا هیچ سایت و سامانه‌ای برای این منظور طراحی نشده؟»

«این چه برنامه‌ریزی است؟ بیماران پرونده و سابقه دارند. آمارشان هم در سیستم ثبت است. پس نوبت‌بندی کنید و از طریق پیامک نوبت‌ها را اعلام کنید تا اینطور ازدحام و رفت و آمد نباشد. یعنی واقعا دست اندرکاران نمی‌توانند این کار را انجام دهند؟ یا به ذهنشان نرسیده است؟»

«لطفا برنامه‌ای برای توسعه مراکز تزریق واکسن بگذارید. مثلا هر جایی که شیمی درمانی یا رادیوتراپی دارند در سایت نام بیماران را ثبت و بعد دریافت واکسن انجام دهند. دیگر نیاز به صف و امروز و فردا نیست. بقیه بیماران خاص هم بالاخره جایی سابقه دارند میتوانند این کار را انجام دهند.»

«من در بیمارستان امام حسین واکسن زدم. تمامی پرسنل برخورد مناسب همراه با ادب و احترام داشتند. متاسفانه خود مردم رعایت نمی‌کردند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی