تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

همسر مک‌کین احتمالا نماینده آمریکا در رم شود

پایگاه خبری پولیتیکو گزارش داد، رئیس جمهوری آمریکا برای معرفی گروهی از سفیران و نمایندگان کشورش آماده می‌شود و در میان آنها نام "سیندی مک‌کین"، بیوه سناتور جان مک‌کین جمهوری‌خواه که از حامیان کلیدی بایدن است، به چشم می‌خورد.

کد خبر: ۸۶۳۵۸
۱۰:۳۸ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

همسر مک‌کین احتمالا نماینده آمریکا در رم شود

دیدارنیوز - براساس گزارش پولیتیکو، سیندی مک‌کین برای نمایندگی آمریکا در برنامه غذای سازمان ملل متحد در رم بررسی می‌شود و این اولین انتصاب یک جمهوری‌خواه در دولت جو بایدن خواهد بود که نیازمند تاییدیه سناست.

خانم مک‌کین ۶۶ ساله روی مسائل کمبود غذای جهانی و گرسنگی کار کرده و به خصوص با برنامه جهانی غذا در جنوب شرق آسیا، آفریقا و گرجستان همکاری داشته است. سه رئیس‌جمهوری قبل از دونالد ترامپ، همگی دست‌کم یک نیرو از حزب مقابل در کابینه خودشان داشتند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی