تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وجود کرونای برزیلی و آفریقایی در تهران صحت دارد؟

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وجود ویروس‌های کرونای برزیلی و آفریقای جنوبی در تهران توضیحاتی داد.

کد خبر: ۸۶۰۵۱
۱۱:۵۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

وجود کرونای برزیلی و آفریقایی در تهران صحت دارد؟

دیدارنیوز ـ نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، اظهار کرد: هنوز علائمی در بیماران کرونایی تهران مبنی بر ابتلای آن‌ها به ویروس کرونای جهش یافته برزیلی با آفریقای جنوبی دیده نشده است و تا به امروز وجود این نوع ویروس‌های جهش یافته در تهران به اثبات نرسیده است.

توکلی گفت: در حال حاضر بیشتر بیماران مبتلا به کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی هستند و تعداد کمتری از بیماران به نوع قدیمی و کلاسیک بیماری کرونا مبتلا شده اند.

او بیان کرد: از تمام شهروندان تقاضا دارم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت داشتن علائم بیماری حتما با پزشک مشورت کرده و خود را قرنطینه کنند. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک از انتقال و چرخش بیماری کرونا پیشگیری خواهد کرد.

برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی