تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

کنایه‌ی مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی به حمید رسایی

غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در ارتباط با علت مرگ مرحوم هاشمی رفسنجانی به حمید رسایی کنایه زد

کد خبر: ۸۶۰۴
۱۰:۴۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - غلامعلی رجایی، در پاسخ به واکنش حمید رسایی به یادداشتی که راجع به استخر محل فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده بود، در یادداشت دیگری با عنوان «حمیدرسایی و امتحان ای کیو!» نوشت:

این حمیدخان رسایی کلا ادم خوشمزه ای است فقط نمی‌دانم چرا یارغارش احمدی نژاد که درباره لنکرانی گفت مثل هلووه!! یه باربه خاطر اون همه حمایت حمیدخان از او نگفت آدم دوست داره اینو مثل هلو بخوره. من که معتقدم مموت به حمید ظلم کرده!

این آدم روزگاری مدعی بود و به دوست مشترکی! گفته بود مدارکی جمع کرده که با اونا می‌خواد فیل هوا کنه و ثابت کنه جناب مهندس میرحسین موسوی عزیز حفظه الله سید نیست!!! و توسط اون دوست بهش گفتم آدم حسابی تو اگه اینکارو بکنی سید بودن کسی که فامیل اونه و جایگاه مهمی درنظام داره را هم زیرسوال می‌بری!! که تا اینو شنید یه‌هویی ساکت شد و فهمید داشته چه..!! همون موقع فهمیدم شورای نگهبان از این آدم حتما می‌بایست بخاطر این سطح ذهنی که از درک یه مساله ساده عاجز است استثنائا و بطور خاص امتحان هوش می‌گرفتن! این حمیدخان که نمی‌دانم هنوز چه بغضی نسبت به هاشمی بزرگ تو دلشه که درنوشته‌ای مرگ غبطه آور هاشمیو که اخیرا درتجمع طلاب در فیضیه‌ی قم دراسرارآمیز بودنش کمی تا قسمتی! پرده‌ها بالا رفت، افتضاح آمیز خوانده. خوب اینو روز قیامت لابد در کنار اون چیز خیییییلی!! مهمی که بخاطرش به دادگاه ویژه احضارشد!! لابدجواب می‌ده، میمونه این نکته که گفته برا هاشمی استخری اختصاصی ساختن مثل فرح برای هفته‌ای دوبار شنا!!

حالا بمن حق می‌دین ازین آدم بایستی امتحان هوش می‌گرفتن؟ آخه حمیدخان به رغم استدلالم که فرح استخر اختصاصی نداشته اینو نشنیده گرفته و این جعل تاریخیو پایه‌ی تمسخرش نسبت به نوشته‌ی من گرفته و خیال کرده اولا مرحوم هاشمی بحای دو روز در هفته که در نوشته‌ی من بوده مثل مرغابی! هرروزباید می‌رفت استخر که به ساخته شدنش، بیارزه و اسرافی نشه! و دیگه اینکه برای اینکه استخر اختصاصی نشه در مجموعه کوشک و که بعدا در اصلاح مطلبم نوشتم استخر در اون ساخته شده، را باز کنن تا مردم عادی هم برن باهاشمی شناکنن!!

راستی، حمیدخان شیطون! زبل! یادته درسال۸۸ اصرار داشتی سید علی آقای خمینی درتجمع نهم دی در مهدیه تهران بوده و ازحضورش، فیلم و عکس داری ولی چون انتشارشونو به مصلحت نمی‌دونی!! اونا را در آینده منتشر می‌کنی؟و من ضمن رد این حضور گفتم طاقتم کمه تورا بخدا زود تصاویرو منتشر کن؟

داره ده سال میشه‌ها! په! این آینده کی می‌رسه خو!!

ازشوخی بگذرم!

حمیدخان! قیامتی هم هست!

چه قیامتی درانتظارت است با این …!
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی