تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چندنفر از کادر درمان واکسینه شدند؟

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از گروه‌های درمانی و بهداشتی در سطح کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

کد خبر: ۸۵۴۴۹
۱۲:۴۳ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

چندنفر از کادر درمان واکسینه شدند؟

دیدارنیوز ـ قاسم جان‌بابایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید صورت گرفته از بیمارستان‌های بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی یکی از طرح‌های مهم درمانی در استان را بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: این بیمارستان با همکاری وزارت بهداشت، استانداری بوشهر و سازمان انرژی اتمی به‌صورت مشترک ساخته شده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به تکمیل فضای فیزیکی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر، تصریح کرد: وزارت بهداشت نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان اقدام کرده است، ولی بخش تأسیسات و بخشی از هوا رسان باید تکمیل شود.

وی با اشاره به قابل استفاده بودن بیش از نیمی از بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افزود: این ظرفیت را برای بیماران کرونا در نظر گرفته‌ایم و به‌زودی کمک می‌کنیم که مانده فضای فیزیکی هم راه‌اندازی شود.

جان‌بابایی از واکسینه‌شدن ۳۲۰ هزار تن از گروه‌های درمانی و بهداشتی علیه کرونا خبر داد و اضافه کرد: ۱۶۰ هزار نفر از گروه‌های درمانی و ۱۶۰ هزار نفر از گروه‌های بهداشتی علیه کرونا واکسینه شدند.

وی به روند افزایشی ابتلاء و بستری کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: قابل پیش‌بینی بود که اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود چنین وضعیتی را در استان بوشهر شاهد باشیم و شاهد افزایش سه برابری بیماران سرپایی و بستری در استان هستیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی