تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برگزاری دومین و آخرین جلسه محاکمه مشایی

دومین و آخرین جلسه محاکمه اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهوری در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

کد خبر: ۸۵۴۳
۱۲:۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در این جلسه  که از ابتدا تا انتهای آن ، مشایی بدون لحظه ای توقف مداوم داد و فریاد می کرد و مدعی بود که دادگاه صلاحیت ندارد ، کیفرخواست از سوی نماینده دادستان ، قرائت و سه اتهام اقدام علیه امنیت کشور ، فعالیت تبلیغی علیه نظامی و توهین به مقامات دولتی به سبب انجام وظیفه به متهم تفهیم شد که وی از پاسخ به اتهامات امتناع کرد.

مشایی که به گفته رئیس دادگاه در پایان جلسه قبل از قرائت کیفرخواست خودداری کرده بود ،  امروز هم پیشنهاد دادگاه برای مهلت یک ماهه جهت قرائت کیفرخواست و معرفی وکیل را نپذیرفت و نهایتا با اخذ آخرین دفاعیات ، ختم رسیدگی به این پرونده اعلام و مقرر شد که رای در مهلت قانونی صادر شود.

دیگر متهم این پرونده نیز علی اکبر جوانفکر بود که نه خود در دادگاه حضور یافت و نه وکیلی معرفی کرده بود.

مشروح این محاکمه متعاقبا ارسال می شود .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
1
ایرانی باید بداند تنها راه نجات مملکت از چنگال فساد دادگاه های علنی واقعی است و درود بر مشایی حکیم و بقایی دلیر که این را خوب تشخیص داده اند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی