تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

کاهش ثبت نام در مدارس شاهد

پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم 91 هزار و 696 دانش‌آموز است که نسبت به سال گذشته با تعداد 99 هزار و 240 نفر منفی 7.6 درصد افت داشته است.

کد خبر: ۸۵۳۵
۱۱:۵۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از پیش‌ثبت‌نام 233 هزار و 689 دانش‌آموز در مدارس شاهد برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمدرضا رزاقی در گفت‌وگو با پانا درباره آمار پیش‌ثبت‌نام انجام شده مدارس شاهد گفت: «پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد تا تاریخ 10 شهریور در پایه ابتدایی 61 هزار و 562 دانش‌آموز بوده است که نسبت به سال گذشته با تعداد 63 هزار و 375 نفر منفی 2.86درصد افت داشته است.»

او ادامه داد: «پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم 91 هزار و 696 دانش‌آموز است که نسبت به سال گذشته با تعداد 99 هزار و 240 نفر منفی 7.6 درصد افت داشته است.»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به آمار پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه دهم اشاره کرد و گفت: «این تعداد 80 هزار و 431 نفر است که نسبت به سال گذشته با تعداد 80 هزار و 494 دانش‌آموز منفی 0.8درصد افت داشته است.»
رزاقی ادامه داد: «در مجموع تاکنون 233 هزار و 689 دانش‌آموز پیش‌ثبت‌نام خود را امسال در مدارس شاهد انجام داده‌اند که این تعداد در سال گذشته 243 هزار و 109 دانش‌آموز است.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی