تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

برادر بشار اسد در انفجار دمشق زخمی شده است

فعالان فضای مجازی ادعا کردند که ماهر الاسد برادر بشار و فرمانده ارشد ارتش این کشور در انفجاری در دمشق زخمی شده است.

کد خبر: ۸۵۳۳
۱۱:۴۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - فعالان فضای مجازی مخالف دولت سوریه ادعا کردند در انفجار بامداد امروز دمشق، ماهر الاسد برادر بشار و فرمانده ارشد ارتش این کشور به شدت زخمی شده است.
 
 ادعا شده است بعد از این تهاجم تانک‌های روسی منطقه اعیان‌نشین کفر سوزا و خیابان السومریه دمشق را به محاصره خود گرفته و صدای پرواز هلیکوپتر در منطقه به گوش رسید.
 
 به زعم این محافل، ماهر اسد فرمانده لشکر چهار زرهی سوریه در حمله صورت گرفته به دیماس مجروح شده است.
 
رسانه‌های صهیونیستی هم که معمولا برای متهم نشدن به افشای اسرار نظامی اطلاعات خود را به منابع خارجی نسبت می‌دهند اعلام کردند که در این تهاجم از موشک‌های زمین به زمین استفاده شده است.
 
این اخبار در حالی منتشر می شوند که یک منبع آگاه سوری به خبرگزاری رسمی این کشور خبر داد انفجاری که صدای آن در تمامی دمشق شنیده شد بر اثر اتصالی برق در یک انبار مهمات ارتش بوده و حمله‌ای به فرودگاه مزه صورت نگرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی