تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انصاری فرد کودتا علیه سرمربی را تکذیب کرد

کریم انصاری فرد مصاحبه جنجالی در مورد تغییر سرمربی آ.ا.ک را تکذیب کرد.

کد خبر: ۸۵۲۱۰
۰۹:۲۴ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

انصاری فرد کودتا علیه سرمربی را تکذیب کرد

دیدارنیوز - باشگاه ا. ا. ک این هفته در دیداری عجیب برابر المپیاکوس با نتیجه ۱-۵ شکست خورد تا انتقادات از کادر فنی و بازیکنان این باشگاه افزایش یابد. کریم انصاری فرد که در ترکیب ثابت تیمش در دیدار مقابل المپیاکوس جایی نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، تک گل تیمش را در جریان این شکست سنگین وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

اما انصاری فرد در پایان بازی مصاحبه‌ای جنجالی و پر یر و صدا داشته و خواهان تغییر کادر فنی آ. ا. ک شد. اما گلزن ایرانی مدعی شد چنین صحبتی نکرده و منظور او جدایی همه افرادی بوده که در این مقطع قادر به تغییر شرایط نیستند.

این در حالیست که شکست دیشب مقابل المپیاکوس تقریبا کورسوی امید قهرمانی آ. ا. ک را از بین برد و این تیم دیگر شانسی برای فتح عنوان ندارد. در حال حاضلر آ. ا. ک با ۴۸ امتیاز، فاصله‌ای ۱۹ امتیازی با المپیاکوس صدرنشین داشته و در فاصله هشت هفته مانده به پایان فصل امیدی به فتح قهرمانی ندارد.

در بهترین حالت تلاش آ. ا. ک کسب سهمیه دوم و راهیابی به لیگ اروپا در هفته‌های باقیمانده خواهد بود. اما اوضاع برای خود انصاری فرد بهتر است. او که در ۲۶ بازی موفق به زدن ۱۱ گل شده، در رده دوم جدول بهترین گلزنان قرار دارد و امیدوار به فتح جایزه کفش طلای لیگ یوناین خواهد بود. دیشب انصاری فردا ابتدا در متن جنجالی‌های این شکست قرار داشت، اما در ادامه همه چیز توسط او تکذیب شد. اینگونه و با این شکست و البته حواشی بعد از آن، تولد کریم انصاری فرد تبدیل به خاطره چندان خوبی برای او نشد.

در ابتدا در این مصاحبه به نقل از این مهاجم ایرانی آمده بود: "باشگاه آ. ا. ک در مسیر تلخ و دشواری قرار دارد و این شکست مانند یک رسوایی برای ما بود. به این دلیل ما باید صادقانه صحبت کنیم، اگر سرمربی نمی‌تواند به ما کمک کند، این همکاری نباید ادامه پیدا کند و او باید باشگاه را ترک کند.

اما امروز نشریات یونانی با کریم انصاری فرد صحبت کرده و خواستار توضیحات درباره این مصاحبه شدند. مهاجم ایرانی این ادعا را رد کرده و توضیح داد که حرف او این بوده است: "همه ما باید خودمان را مورد انتقاد قرار دهیم. من اولین نفری بودم که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و در میدان عملکرد ضعیغی ارائه دادم و ما نباید چنین عملکردی ارائه دهیم. هر بازیکنی که نمی‌تواند به تیم کمک کند باید اینجا را ترک بکند، اما من حرفی در مورد تغییر سرمربی نزدم.

دیشب المپیاکوس در همان نیمه اول چهار گل وارد دروازه آ. ا. ک کرد و پس از این عملکرد ضعیف، دیمیتریس ملیسانیدیس، مالک این باشگاه به سرعت ورزشگاه را ترک کرد. البته به علت رعابت پروتکل‌های بهداشتی استادیوم خالی از تماشاگر بود، اما هواداران محلی هر طور که شده خود را به آنجا رساندند و اعتراض خود را نسبت به عمکرد آ. ا. ک در این مسابقه نشان دادند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی