تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جن ساکی: مذاکرات وین گفتگویی غیرمستقیم با ایران از طریق اروپایی‌ها خواهد بود

ما فعلا در ابتدای مذاکرات هستیم و فعلا پیش بینی مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا را نمی کنیم، با این حال همچنان آماده این اتفاق هستیم.

کد خبر: ۸۵۲۰۶
۰۹:۰۶ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

سخنگوی کاخ سفید: مذاکرات وین گفتگویی غیرمستقیم با ایران از طریق اروپایی ها خواهد بود

دیدارنیوز - جن ساکی روز دوشنبه در نشست خبری خود گفت: من نمی توانم پیش بینی کنم این روند چقدر طول می کشد. انچه واقعا رخ خواهد داد مذاکرات غیر مستقیم از طریق اروپایی ها خواهد بود. این گامی به سوی دیپلماسی است.

وی افزود: دیپلماسی ممکن است زمان ببرد و گاهی اوقات سرعت آن به گونه‌ای نیست که همه ترجیح دهند.

ساکی ادامه داد: انتظار داریم که مباحث اصلی که طی روزهای آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت، گام‌های هسته‌ای است که ایران باید برای بازگشت به انطباق با مفاد برجام بردارد و همچنین اقدامات تخفیف تحریم که آمریکا باید انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما فعلا در ابتدای مذاکرات هستیم و فعلا پیش بینی مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا را نمی کنیم، با این حال همچنان آماده ی این اتفاق هستیم.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه سرپرستی هیات ایرانی را در نشست دوره‌ای کمیسیون مشترک برجام بر عهده دارد.

علی واعظ، مدیر بخش ایران گروه بین‌المللی بحران در این خصوص به یورونیوز گفت: «دولت بایدن و ایران بر سر بازگشت به برجام توافق دارند اما مسیر برای رسیدن به این نقطه آسان نیست. احتمالا بحث‌ها در وین با چالش‌هایی در خصوص تنظیم زمان بندی بازگشت به تعهدات رو به رو خواهد بود. ضمن این که بدبینی‌های متقابل تهران و واشنگتن نسبت به یکدیگر این چالش‌ها را افزایش می‌دهد.»

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی