تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تابلو بورس:

بورس کماکان منفی، فرابورس مثبت شد

شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن روند نزولی را ادامه دادند، ولی شاخص کل فرابورس پس از چند روز مثبت شد.

کد خبر: ۸۵۱۳۵
۱۳:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۶ فروردین، شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن روندی منفی داشتند و شاخص کل فرابورس مثبت شد. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۵ درصد نزول داشت و ۶ هزار و ۷۳۳ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۷۴۵ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۹۴۵ واحدی بر روی ۴۳۸ هزار و ۹۷۴ ایستاد.

امروز پنج نماد از هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این نماد‌های تأثیرگذار عبارتند از: «فولاد»، «شستا»، «فملی»، «فارس»، «کچاد»، «شپنا» و «وبملت».

نماد‌های «شستا»، «شپنا»، «اپال»، «فملی»، «شتران»، «فولاد» و «شبندر» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «ساوه»، «بپیوند»، «آریا»، «شگویا»، «بگیلان»، «صبا» و «سبزوا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۵۵ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۸۲ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۵۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۲ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۹۱۹ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «بپارس»، «زاگرس»، «شگویا»، «صبا»، «وهور»، «دماوند» و «ذوب» که پنج نماد از این هفت نماد روندی نزولی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی