تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

رابرت مالی: در صورت بازگشت ایران به برجام تحریم‌های دوران ترامپ لغو می‌شوند

نماینده آمریکا در امور ایران گفت که در صورت بازگشت ایران به رعایت کامل تعهدات برجامی، دولت آمریکا تحریم‌هایی که در مغایرت با برجام علیه تهران اعمال شده است را لغو می‌کند.

کد خبر: ۸۵۰۷۴
۰۹:۱۷ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

رابرت مالی: در صورت بازگشت ایران به برجام تحریم‌های دوران ترامپ لغو می‌شوند

دیدارنیوز - به نقل از پی‌بی‌اس، «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران گفت که در صورت بازگشت ایران به رعایت کامل تعهدات برجامی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا تحریم‌هایی که در مغایرت با برجام علیه تهران اعمال شده است را لغو می‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص این‌که برنامه دولت فعلی آمریکا در خصوص بیش از ۵۰۰ تحریمی که در دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق اعمال شده بود، چیست، گفت که تهران حق استفاده از مزایای توافق هسته‌ای را داشته و واشنگتن می‌داند که برای بازگشت به برجام باید تحریم‌های اعمال‌شده را لغو کند.

مالی افزود که ایران در حال حاضر در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی و زمانی که در برجام بود، ۱۰ برابر اورانیوم غنی‌سازی شده دارد.

این مقام آمریکایی بازگشت تهران و واشنگتن به برجام پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ماه ژوئن را امکان‌پذیر خواند و گفت که با این وجود برای آمریکا، بازگشت صحیح به برجام است که اهمیت دارد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: رابرت مالی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی