تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
تابلو بورس

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

حال و روز بازار اوراق بهادار کماکان تعریفی ندارد و امروز نیز شاخص کل بورس در در کانال ۱.۲ میلیون واحدی روند نزولی را ادامه داد. شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس نیز سقوط کردند.

کد خبر: ۸۵۰۱۳
۱۳:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۵ فروردین، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی منفی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۰۵ درصد نزول داشت و ۱۳ هزار و ۴۱۴ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۵۳۴ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۲۰۳ واحدی بر روی ۴۳۹ هزار و ۹۱۶ ایستاد.

امروز تمام هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «فارس»، «شستا»، «کگل»، «کچاد» و «شپنا».

نماد‌های «برکت»، «اپال»، «شستا»، «رانفور»، «حکشتی»، «سیتا» و «بوعلی» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «رافزا»، «آریا»، «بگیلان»، «بپیوند»، «ثباغ»، «غفارس» و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۳۱ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۴۶ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز حدود ۶۲۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۹۵ واحد ریزش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۹۰۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «زاگرس»، «صبا»، «هرمز»، «ومهران» و «شگویا» که همه این هفت نماد روندی نزولی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی