تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا واگذار شد!

بر اساس ادعای دو تن از عوامل باشگاه پرسپولیس، نیمی از ساختمان این باشگاه به شستا واگذار شده است.

کد خبر: ۸۴۹۸۱
۱۱:۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا واگذار شد!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: رضا جباری و حسین خبیری دو تن از مقامات باشگاه پرسپولیس از واگذاری نیمی از ساختمان این باشگاه به شستا یا شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خبر داده‌اند. در حالی که هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده این دو نفر در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده‌اند که در گیر و دار پرونده مارک ویلموتس و پولی که قبلا از طریق شستا به فدراسیون به شکل قرض پرداخت شده، این نهاد دولتی سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را در اختیار گرفته است.

ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در زمان ریاست محمد دادکان بر فدراسیون فوتبال خریداری شد و به این دو باشگاه واگذار شد اما جزئی از اموال فدراسیون بود. حالا و در پی شکایت و پیگیری شستا به خاطر پولی که به فدراسیون فوتبال قرض داده بود، ظاهرا مراجع قضایی سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را به شستا واگذار کرده‌اند.

همانطور که گفتیم هنوز خبر رسمی در این باره از سوی مقامات قضایی یا فدراسیون فوتبال منتشر نشده اما در عین حال ادعای دو دست‌اندرکار باشگاه که با حجمی از گلایه‌ و اعتراض نیز همراه است، را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سیدعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
چرا نباید صندوقی که از عرق جبین کارگر تشکیل شده خودش سهامدارش نباشد و دولتها برای چپاول از ان استفاده کنن مثلا به طور نمونه چرا باید به سر مربی تیم ملی که با تبانی یه قرارداد با اقایون دزدا بسته پولش از این صندوق داده بشه اونم مربی ای که یه ماه مربی نبوده پس پر واضحه یک تبانی علنی بوده و پولش باید از جیب کارگران پرداخت بشه و هیچکسی هم سوال و جوابی نکند خب معلومه وقتی سوال جوابی نیست همه به فکر غارت و چپاول میفتن به هر طریق ممکن چون اینا یه باندن که فقط برای تاراج و چپاول اومدن امثال خاوریها و صدها خاوری زاده که خدا ریششونو بزنه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی