تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

جردن باروز هم المپیک را از دست داد!

پس از حذف ناباورانه جی دن کاکس از تیم ملی کشتی آمریکا، جردن باروز کشتی‌گیر افسانه‌ای هم از حضور در المپیک بازماند.

کد خبر: ۸۴۹۶۹
۱۰:۰۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
جردن باروز هم المپیک را از دست داد!

دیدارنیوز ـ در رقابت‌های انتخابی کشتی گیران آمریکایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو دومین شگفتی رخ داد و یک ستاره دیگر هم المپیک را از دست داد.

در مهمترین کشتی‌های برگزار شده کایل داک که دو مدال طلای قهرمانی جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم را در کارنامه دارد با تغییر وزن مقابل جردن باروز دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان قرار گرفت و در دو کشتی با نتایج ۳ بر صفر و ۳ بر ۲ از سد حریفش گذشت و دوبنده تیم آمریکا را برای حضور در المپیک کسب کرد.

روز قبل نیز از اتفاقات مهم این مسابقات، نرسیدن جی دن کاکس قهرمان جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم به مراسم وزن کشی بود. این کشتی گیر قرار بود در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک قرار گیرد.

بدین ترتیب دو ستاره کشتی آمریکا یعنی جردن باروز و جی دن کاکس که از شانس بالایی برای کسب مدال در المپیک برخوردار بودند، قربانی مسابقات انتخابی شدند.

در پایان رقابت‌های انتخابی در کشتی آزاد توماس گیلمان، کایل داک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و گیبل استیوسون به ترتیب در اوزان ۵۷، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم عضو تیم کشتی آمریکا در المپیک ۲۰۲۱ توکیو شدند و جردن اولیور نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم عنوان نخست را از آن خود کرد و در صورت کسب سهمیه در رقابت‌های گزینشی (سطح جهانی) در صوفیه بلغارستان، می‌تواند راهی المپیک توکیو شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی