تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تابلو بورس

ادامه سقوط شاخص‌کل بورس در کانال ۱.۲ میلیون

پس از هفته درخشان بورس در پایان سال ۱۳۹۹ که موجب بازگشت شاخص کل به کانال ۱.۳ میلیون شد، حالا و با باز شدن بازار بورس در سال ۱۴۰۰، بورس با روندی نزولی مواجه شده است.

کد خبر: ۸۴۸۸۴
۱۳:۱۸ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۴ فروردین، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی منفی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۹ درصد نزول داشت و ۱۱ هزار و ۶۴۸ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۸۷۴ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۵۳۳ واحدی بر روی ۴۴۱ هزار و ۱۱۴ ایستاد.
امروز تمام هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند و در صفوف فروش قرار داشتند. این نماد‌ها عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «فارس»، «کچاد»، «شپنا» و «پارس».

نماد‌های «برکت»، «اپال»، «شستا»، «فاراک»، «حکشتی»، «امین» و «شلعاب» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «رافزا»، «بپیوند»، «آریا»، «مادیران»، «بگیلان»، «ومعلم» و «بپارس» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۳۸نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۳۱نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز حدود ۶۸۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به دو هزار و ۵۰۰میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۱۱۹ واحد ریزش داشت و بر روی ۱۸ هزار و ۳ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «زاگرس»، «صبا»، «شگویا»، «مارون» و «هرمز» که همه این هفت نماد روندی نزولی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی