تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

واشنگتن: در نشست وین برای بحث درباره بازگشت دوجانبه به برجام شرکت می‌کنیم

وزارت خارجه آمریکا دربیانیه خود اعلام کرد: ما در نشست وین شرکت خواهیم کرد تا درباره بازگشت متقابل به برجام گفتگو کنیم اما انتظار دستیابی فوری به نتیجه در پرونده هسته ای ایران را نداریم. فعلاً انتظار نداریم با ایران گفتگوهای مستقیم داشته باشیم. اما معتقدیم که نشست وین یک گام درست و رو به جلو است.

کد خبر: ۸۴۸۳۶
۰۹:۱۵ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
واشنگتن: در نشست وین برای بحث درباره بازگشت دوجانبه به برجام شرکت می‌کنیم
 
دیدارنیوز - وزارت خارجه آمریکا دربیانیه خود اعلام کرد: ما در نشست وین شرکت خواهیم کرد تا درباره بازگشت متقابل به برجام گفتگو کنیم اما انتظار دستیابی فوری به نتیجه در پرونده هسته ای ایران را نداریم.

همچنین در این بیانیه آمده است: فعلاً انتظار نداریم با ایران گفتگوهای مستقیم داشته باشیم. اما معتقدیم که نشست وین یک گام درست و رو به جلو است.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود گفته است: «این گفت‌وگوها درباره گروه‌های کاری که اتحادیه اروپا با باقیمانده اعضای برجام از جمله ایران تشکیل می‌دهد،‌ ایجاد خواهد شد. موضوعات اولیه‌ای که مورد بحث قرار خواهد گرفت گام‌های هسته‌ای است که ایران باید در راستای بازگشت به پایبندی به شرایط برجام اتخاذ کند و گام‌های کاهش تحریمی است که آمریکا باید در راستای بازگشت به پاینبدی بردارد ».
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی