تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اعتراض رسمی فولاد به میزبانی ریاض در ACL

سعید آذری مدیرعامل فولاد با انتشار پستی رسمی به میزبانی کشور عربستان واکنش نشان داد.

کد خبر: ۸۴۸۱۴
۱۲:۰۴ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰

اعتراض رسمی فولاد به میزبانی ریاض در ACL

دیدارنیوز ـ به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فولادی‌ها تصور می‌کردند که در اهواز از تیم العین میزبانی خواهند کرد، اما‌ای اف سی تصمیم گرفت که بازی پلی آف را هم در پایتخت عربستان برگزار کند تا تنها شانس ایران برای مشارکت در میزبانی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ نیز از دست برود.


حالا سعید آذری مدیرعامل فولاد با انتشار پستی در اینستاگرام اعتراض رسمی خود بابت اعطای میزبانی به عربستان سعودی را اعلام کرده و خطاب به شیخ سلمان نوشته که «محترمانه از شما میخواهیم هر چه سریعتر نسبت به انتقال بازی‌های گروه‌های دی و سی و بازی پلی آف فولاد خوزستان ایران و العین امارات در تاریخ ششم آوریل دستورات لازم را صادر فرمایید.»



ساختار اصلی استدلال آذری برای این درخواست، حملات موشکی است که در روز‌های اخیر عربستان را نشانه رفته و مدیرعامل فولاد پرسیده که «آیا حمله موشکی به ریاض و بغداد متفاوت است؟»

متن کامل پست سعید آذری را می‌خوانید:


جناب آقای شیخ سلمان
ریاست محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا

دو سال پیش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه سی، مسابقه تیم‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان که مقرر بود در کشور عراق در شهر کربلا به میزبانی ذوب آهن برگزار شود به علت برخورد یک راکت در نزدیکی سفارت یک کشور خارجی در آن کشور آن هم در بغداد که صد‌ها کیلومتر با محل برگزاری آن مسابقه یعنی شهر کربلا فاصله داشت توسط کمیته‌های امنیتی و مسابقات آن کنفدراسیون با دلیل حمایت از جان ورزشکاران و کمیته اجرایی مسابقات به کشور امارات منتقل شد و این در حالی بود که خبر انتقال این مسابقه از قبل به تیم النصر عربستان توسط‌ای آف سی اعلام شده بود و ذوب آهن بعد از استقرار در هتل کربلا از این موضوع مطلع گردید.


امروز شاهد این هستیم که شهر‌های مختلف کشور عربستان تقریبا هر روز با حملات موشکی مورد حمله قرار میگیرد و در آخرین حمله نیز امروز در پایتخت این کشور یعنی شهر ریاض فرودگاه این شهر با حمله موشکی مواجه شده است.


حال این سوال مطرح است که چرا امروز کمیته امنیتی و مسابقات‌ای اف سی در خصوص لغو بازی‌های گروه سی و دی لیگ قهرمانان آسیا و پلی آف آن در کشور عربستان کاملا سکوت کرده و هیچ اقدامی نمی‌کند؟


آیا شما باز هم در جریان حملات موشکی به شهر‌های عربستان مانند حذف میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتقال آن به بحرین نیستید؟
آیا حمله موشکی به ریاض و بغداد متفاوت است؟


از این رو محترمانه از شما میخواهیم هر چه سریعتر نسبت به انتقال بازی‌های گروه‌های دی و سی و بازی پلی آف فولاد خوزستان ایران و العین امارات در تاریخ ششم آوریل دستورات لازم را صادر فرمایید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی